Wzrost cyfrowej konkurencji dla tradycyjnego radia
Nowe formy konsumowania muzyki mają negatywny wpływ na tradycyjne radio.
Tak przynajmniej wynika z badania firmy Bridge Ratings, prognozującego zachowania odbiorców mediów w IV kwartale obecnego roku - informuje serwis Marketing Charts.
Z badania wynika, że tylko 10 procent Amerykanów słuchających tradycyjnego radia, planuje przeznaczyć w najbliższym czasie więcej czasu na to medium. Tymczasem w przypadku odbiorców radia satelitarnego, a także posiadaczy odtwarzaczy MP3 oraz słuchających radia internetowego, wskaźnik ten wyniósł odpowiednio 31, 22 i 17 procent.
Z badania Bridge Ratings wynika także, że odbiorcy tradycyjnego radia, słuchający go przez co najmniej 14 godzin w tygodniu, zamierzają w IV kwartale przeznaczyć mniej czasu na to medium. Z kolei badani poświęcający na radio mniej niż 13 godzin tygodniowo, zamierzają słuchać go nieco więcej.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Wzrost cyfrowej konkurencji dla tradycyjnego radia