SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzrost cyfrowej konkurencji dla tradycyjnego radia

Nowe formy konsumowania muzyki mają negatywny wpływ na tradycyjne radio.

Tak przynajmniej wynika z badania firmy Bridge Ratings, prognozującego zachowania odbiorców mediów w IV kwartale obecnego roku - informuje serwis Marketing Charts.

Z badania wynika, że tylko 10 procent Amerykanów słuchających tradycyjnego radia, planuje przeznaczyć w najbliższym czasie więcej czasu na to medium. Tymczasem w przypadku odbiorców radia satelitarnego, a także posiadaczy odtwarzaczy MP3 oraz słuchających radia internetowego, wskaźnik ten wyniósł odpowiednio 31, 22 i 17 procent.

Z badania Bridge Ratings wynika także, że odbiorcy tradycyjnego radia, słuchający go przez co najmniej 14 godzin w tygodniu, zamierzają w IV kwartale przeznaczyć mniej czasu na to medium. Z kolei badani poświęcający na radio mniej niż 13 godzin tygodniowo, zamierzają słuchać go nieco więcej.

źródło: Marketing Charts

  • Więcej informacji:
  • Radio

Dołącz do dyskusji: Wzrost cyfrowej konkurencji dla tradycyjnego radia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl