Wzrost nakładów na reklamy w interaktywnych mediach
Udział interaktywnych mediów w światowych wydatkach na reklamęwyniesie w przyszłym roku 16 procent.
To prawie dwa razy więcej niż przed czterema laty - informujeserwis Mediaweek, powołując się na prognozę należącej do holdingureklamowego WPP Group agencji medialnej GroupM.
W kolejnych latach interaktywne media mają nadal być głównymźródłem wzrostu podczas gdy wydatki na reklamę w mediachtradycyjnych stale zmniejszają się.
W ubiegłym roku udział interaktywnych mediów - do których GroupMzalicza internet, gry oraz przestrzeń mobilną - w światowychwydatkach na reklamę wyniósł 11 procent.
Przyczyniły się do tego głównie rynki amerykański izachodnioeuropejski, a także coraz większa dostępność i popularnośćzaawansowanych telefonów komórkowych, tanich laptopów, szybszegodostępu do internetu oraz sieci Wi-Fi.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Wzrost nakładów na reklamy w interaktywnych mediach