SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzrost wydatków na reklamę w Europie

Pomimo spowolnienia gospodarczego, wydatki reklamowe na naszym kontynencie zwiększą się w bieżącym roku o 4 procent.

Taką prognozę we wspólnym raporcie przedstawiły organizacje World Advertising Research Centre (WARC) i Advertising Association, według których do wzrostu w głównej mierze przyczyni się olimpiada w Pekinie oraz Piłkarskie Mistrzostwa Europy na boiskach Austrii i Szwajcarii - informuje serwis Brand Republic.

Z kolei na rynku amerykańskim, dzięki trwającej kampanii prezydenckiej, wzrost ma być nieco wyższy i wyniesie 4,4 procenta. Sytuacja ma się jednak odwrócić w roku 2009, kiedy w Europie wydatki reklamowe zwiększą się o 3,8 procenta, a za oceanem o 3,1 procenta.

WARC i Advertising Asscoiation prognozują również, że tegoroczny wzrost w dużej mierze zostanie uzyskany dzięki internetowi, gdzie wydatki reklamowe wzrosną na rynku europejskim o ponad 30 procent. Raport zakłada również szybki rozwój na rynku reklamy zewnętrznej.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamę w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl