Xing wchodzi na rynek brytyjski
Niemiecki serwis Xing chce w najbliższych miesiącach zdobyćznaczącą liczbę członków w Wielkiej Brytanii.
Xing jest operatorem internetowej sieci biznesowej. Na początkukwietnia dyrektor wykonawczy firmy Lars Hinrichs odwiedził Londyn wcelu zwiększenia świadomości na temat strony na rynku brytyjskimprzed uruchomieniem kampanii marketingowej zaplanowanej napóźniejszą część bieżącego roku - informuje serwis BrandRepublic.
Obecnie Xing ma około 5 milionów członków. Ich liczba w ciąguubiegłego roku zwiększyła się trzykrotnie. Sieć w pierwszym rzędzieświadczy swoje usługi dla użytkowników z krajówniemieckojęzycznych. 1,2 miliona członków pochodzi z Niemiec,Szwajcarii i Austrii. Ostatnio firma weszła też na rynek hiszpańskipoprzez przejęcie serwisów eConozco i Neurona.
Teraz Xing chce stać się czołowym konkurentem w WielkiejBrytanii dla amerykańskiego serwisu LinkedIn, który w ostatnimczasie otworzył swoje biuro na Wyspach.
Członkowstwo w Xing jest płatne. Zarejestrowani użytkownicy mogąw nim umieszczać informacje przedstawiające ich kwalifikacjezawodowe, doświadczenie i referencje, a także kontaktować się zpotencjalnymi pracodawcami.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Xing wchodzi na rynek brytyjski