Yahoo! będzie zmieniać logo codziennie (wideo)
Yahoo! zapowiada wprowadzenie nowego logo. Rebranding ma nastąpić we wrześniu, a do tego czasu na stronach usług należących do firmy codziennie będzie wyświetlana inna modyfikacja dotychczasowego logo.
Nowe logo ma zostać zaprezentowane 4 września. Do tego czasu firma chce uczcić obecną grafikę, która towarzyszyła jej przez minione lata. Z tego powodu każdego dnia na stronach internetowych Yahoo! będzie się pojawiać inna wariacja na temat dotychczasowego logo.
Nowy projekt, który ma zostać zaprezentowany za miesiąc, będzie w dalszym ciągu utrzymany we fioletowym kolorze. Przewodząca działowi marketingu Kathy Savitt zapewnia, że ma to być logo żywe i zachęcające, a jego zwieńczeniem będzie tradycyjny, charakterystyczny wykrzyknik.
Postępy akcji i zaprezentowane projekty można śledzić na stronie yahoo.com/dailylogo.
Od lipca ubiegłego roku Yahoo! kieruje Marissa Mayer, była wiceprezes Google’a. Pod jej rządami firma dokonała łącznie 21 przejęć wśród których najgłośniejszym jest kupienie platformy blogowej Tumblr za 1,1 mld dolarów. W ubiegłym tygodniu spółka weszła w posiadanie mobilnego agregatora newsów Rockmelt.
W II kwartale br. przychody Yahoo! wyniosły 1,14 mld dolarów (o 7 proc. mniej niż rok wcześniej), a zysk netto uplasował się na poziomie 331 mln dolarów, czyli o 46 proc. wyższym niż w roku ubiegłym.
Dołącz do dyskusji: Yahoo! będzie zmieniać logo codziennie (wideo)