SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Yahoo uruchamia przetarg na globalny budżet medialny

Firma Yahoo potwierdziła, że uruchomiła przetarg na swój globalny budżet medialny.

Obecnie za planowanie i zakup mediów dla Yahoo w mediach tradycyjnych odpowiedzialny jest Mindshare, a w przestrzeni cyfrowej firmę obsługuje Neo@Ogilvy.,

Obie należące do holdingu reklamowego WPP Group agencje, zostały zaproszone do udziału w przetargu. Jak na razie nie są znani inni uczestnicy postępowania. Wartość globalnego budżetu medialnego Yahoo szacuje się na około 100 milionów dolarów.

Rzecznik Yahoo poinformował, że cały proces jest na początkowym etapie oraz że jest on wynikiem "normalnych praktyk biznesowych". Nie obejmuje on obowiązków kreatywnych, które w większości powierzone są agencji Ogilvy & Mather (WPP).

Dołącz do dyskusji: Yahoo uruchamia przetarg na globalny budżet medialny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl