„Z domowego ogródka” – sosy sałatkowe Winiary (wideo)
Rusza kampania reklamowa nowych sosów sałatkowych Winiary. Akcję przygotowały agencje Legend Group, Point4Art i Adv.pl oraz dom mediowy Mediaedge:cia.
Kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży sosów sałatkowych Winiary „Z domowego ogródka” podkreśla, że dzięki nim można łatwo i szybko przygotować wiele sałatek przyprawionych ziołami. Poszczególne przekazy reklamują sześć wariantów tego produktu: Wiosenny ze szczypiorkiem, Koperkowo-ziołowy, Swojskie zioła, Z bazylią i oregano, Winegret oraz Czosnkowo-ziołowy. Kampania jest utrzymana w radosnej, familijnej stylistyce.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (najważniejsze kanały), prasę (tytuły ogólnopolskie), internet i punkty sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii przygotowały agencje Legend Group (telewizja) i Point4Art (prasa i POS), działania w internecie prowadzi agencja Adv.pl, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: „Z domowego ogródka” – sosy sałatkowe Winiary (wideo)