Z firmy adidas do Polkomtela
Paweł Patkowski, dotychczasowy szef marketingu w adidas Poland,doktor nauk ekonomicznych, został nowym zastępcą dyrektoraDepartamentu Komunikacji Marketingowej ds. Prepaid i RozwojuBiznesu Polkomtel SA (sieć Plus).
Nowy zastępca dyrektora DKM jest odpowiedzialny za opracowywaniedługookresowych strategii komunikowania oraz przygotowywaniekampanii ATLi BTL dla linii: Simplus, Sami Swoi i iPlus oraz usługkonwergentnych.
"Wszechstronne doświadczenia Pawła stawiają go w jednej linii znajlepszymi marketingowcami w Polsce. Jego przyjście do Polkomtelaznacznie wzmacnia nasz zespół w walce o utrzymanie pozycji lidera",mówi Jowita Michalska, dyrektor Departamentu KomunikacjiMarketingowej Polkomtel SA.
Paweł Patkowski: "Rynek telefonii komórkowej to jeden znajbardziej konkurencyjnych sektorów usług. Działania marketingowena takim rynku wymagają niezwykle innowacyjnego podejścia dokomunikacji, przy jednoczesnym zachowaniu spójności w kształtowaniumarek. Polkomtel jest firmą konsekwentnie zmierzającą do zdobycia iutrzymania przywództwa w tym sektorze, co daje szansęuczestniczenia w szalenie interesujących i pionierskich projektachna polskim rynku."
Paweł Patkowski - w Polkomtel SA od września 2007 roku. Przezostatnie 6 lat szef marketingu adidas Poland. Wcześniej dyrektormarketingu Browarów Brok SA, gdzie odpowiadał za marki: Brok,Cooler, Grolsch, Holsten i Bud. Drogę zawodową rozpoczynał w 1996roku w agencji reklamowej Lintas, gdzie jako account directorprowadził obsługę marek należących do klientów takich jak m.in.:Unilever, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Casio, OFE Bankowy iBank Śląski. Absolwent Zarządzania i Marketingu SGH orazFrancuskiego Instytutu Zarządzania (MBA), doktor nauk ekonomicznychw zakresie nauk o zarządzaniu.
Dołącz do dyskusji: Z firmy adidas do Polkomtela