Z Toshiby do Panasonica
Magdalena Fariaszewska została nowym Sales and Marketing Manageremw dziale Solution Business Panasonic Polska.
Jej zadaniem jest stworzenie nowej strategii sprzedaży iumocnienie pozycji marki Panasonic na rynku projektorówmultimedialnych.
Fariaszewska w latach 2005 - 2007 pracowała w firmie Toshiba TecPoland na stanowisku Key Account Managera, a następnie nastanowisku Product Managera.
Za swój główny cel Magdalena Fariaszewska stawiasobie zdobycie przez Panasonic Polska pozycji lidera w kategoriihi-endowych projektorów instalacyjnych. Jeszcze w tym roku zamierzawspólnie z partnerami biznesowymi zrealizować znaczące instalacjesystemowe, kinowe i teatralne z wykorzystaniem najbardziejzaawansowanych technologicznie projektorów Panasonic.
Magdalena Fariaszewska jest absolwentką Wyższej Szkoły Mediów iKomunikacji Społecznej w Warszawie (magister politologii zespecjalizacją dyplomacja i służby zagraniczne).
Dołącz do dyskusji: Z Toshiby do Panasonica