Żabka testuje zakupy internetowe, wdraża usługę „Zamów i odbierz”
Sieć handlowa Żabka zaczęła testować w Poznaniu usługę zakupów internetowych, a w Warszawie - opcję „Zamów i odbierz” opartą na aplikacji mobilnej żappka.
Zakupy internetowe będą testowo realizowane przez 30 sklepów Żabka w Poznaniu, głównie w centrum miasta oraz dzielnicach Jeżyce i Łazarz. Zakupy można robić w serwisie zakupy.zabka.pl. W połowie kwietnia br. zostanie uruchomiona infolinia pod numerem 61 648 20 20, na której też będzie można składać zamówienia zakupowe.
Zamówienie będzie realizował sklep Żabki położony najbliżej adresu dostawy. Firma zapowiada, że ze względów bezpieczeństwa epidemicznego w pierwszej kolejności przyjmowane będą płatności kartą, a każda z dostarczających zakupy osób zostanie wyposażona w maseczki, przyłbice i rękawiczki jednorazowe.
Dostawa kosztuje 5 zł, a przy zamówieniu powyżej 80 zł jest bezpłatna.
Z kolei usługa „Zamów i odbierz” pozwala klientowi w aplikacji mobilnej żappka wybrać produkty i zapłacić, a potem odebrać przygotowane zakupy w wybranym sklepie Żabka. Taka opcja jest testowana w od początku kwietnia w ok. 20 sklepach w Warszawie, testy potrwają kilka tygodni. Żabka zapowiada, że usługa będzie dostosowywana do potrzeb klientów w oparciu o ich opinie, a potem wprowdzana w kolejnych placówkach.
Obecnie opcja „Zamów i odbierz” działa w następujących placówkach Żabki w Warszawie: ul. Kowalczyka 9 lok. 9D, ul. Sokratesa 9 lok U8, ul. Jana Kazmierza 33A lok. U6, ul. Poloneza 87 LOK. U2, ul. Rzeczypospolitej 10/42 i 43, ul. Bluszczańska 67, ul. Melomanów 10/6U, ul. Łucka 18, ul. ul. Śliska 3/1u, ul. Ceramiczna 16, ul. Chłodna 11, ul. Milenijna 45G/U1, Al. Jerozolimskie 136, ul. Burakowska 16, ul. Rejtana 17, al. KEN 57 i ul. Lechicka 14.
- Wdrażane usługi doskonale wpisują się w ideę convenience, bo zwiększają wygodę klientów. Obecna sytuacja przyspieszyła nasze prace nad tymi projektami, a dzięki innowacyjnym narzędziom i nowej metodzie pracy zespołów mogliśmy wprowadzić w jednym czasie oba rozwiązania do testów w naszej sieci - komentuje Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych i rozwoju w Żabka Polska.
- „Zamów i odbierz” umożliwia klientom zakup pośrednictwem aplikacji żappka, z której korzysta już ponad 2,8 mln użytkowników. „Żabka do domu” to usługa umożliwiająca zamówienie zakupów w wybranym pobliskim sklepie poprzez stronę www lub telefonicznie z dostawą do domu. Oferta wyróżnia się na rynku bardzo szybkim czasem realizacji, zwykle poniżej godziny oraz stosunkowo niskim kosztem - wylicza. - W najbliższym czasie będziemy pracować nad rozwojem tych usług - zapowiada.
W połowie grudnia ub.r. Żabka Polska uruchomiła swój sklep nr. 6 tys. - W 2019 roku otworzyliśmy 650 nowych sklepów, zmodernizowaliśmy ok. 1,6 tys. placówek. Co ważne rozwijamy się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale również w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców. W tym roku otworzyliśmy sklepy w 36 miejscowościach, w których wcześniej nas nie było - wyliczył prezes firmy Tomasz Suchański.
Biedronka i Carrefour zaczęły współpracę z Glovo
W tym tygodniu ogłoszono, że w aplikacji mobilnej Glovo będzie można kupować artykuły spożywcze ze sklepów Carrefour Express w siedmiu największych miastach.
Natomiast w czwartek sieć Biedronka poinformowała, że zaczęła z Glovo analogiczną współpracę w dziesięciu czołowych miastach.
Dołącz do dyskusji: Żabka testuje zakupy internetowe, wdraża usługę „Zamów i odbierz”