Zagadkowa kampania Pysio
'Cały kraj zaatakowała nowa epidemia. Jej objawy to: ślamazarność, spowolnienie ruchów, apatyczność, brak chęci do działania.'
Epidemia, powszechnie zwana „ŚLIMOZĄ”, dotknęła dzieci i młodzież. Aktywnie walczy z nią PYSIO (Agros Nova) wspierany przez agencję Leo Burnett - podano w komunikacie.
Uwaga Ślimoza! Energia uszła. Pomoc już tuż! - takie ostrzeżenia przed epidemią od wczoraj można usłyszeć i zobaczyć w siedmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN7, TV4) oraz kanałach tematycznych (w tym dziecięcych) w ramach kampanii teaserowej marki PYSIO. Składają się na nią dwa 10-sek. spoty, które na zlecenie Agros Nova przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.
Rozwiązanie akcji teaserowej ma nastąpić za kilka dni.
Dyrektor Artystyczny: Krzysztof Iwiński
Copy Writer: Paweł Heinze
Producent: Janusz Włodarski
Przedstawiciele Klienta: Agros Nova - Sylwia Kocon, Dariusz Deszczka
Przedstawiciele Client Service: Dominika Czajkowska, Agnieszka Ochowska-Wasiljew.
Dołącz do dyskusji: Zagadkowa kampania Pysio