"Zakręcona Szkoła"
Trwa jesienna akcja promocyjna Knorra - marki Unilevera pod hasłem "Zakręcona szkoła".
Celem akcji jest wzrost sprzedaży promowanych produktów Knorra w okresie wzmożonych zakupów szkolnych oraz budowa wizerunku marki. Działania zaplanowane zostały do końca września.
Akcja "Zakręcona szkoła" prowadzona przez Sales Link skierowana jest do matek z dziećmi w wieku szkolnym. Celem działań jest wzrost sprzedaży oraz kształtowanie wizerunku marki Knorr jako marki inspirującej, innowacyjnej i nowoczesnej.
Promocją objęte zostały produkty marki Knorr tj: Gorący Kubek, Nudle (zupy błyskawiczne z makaronem), sosy mokre, fixy, zestawy do dań (pizza, lasagne), kostki rosołowe oraz przyprawy w minikostce. Akcja prowadzona jest w całej Polsce w supermarketach, hipermarketach oraz sklepach Cash&Carry (makro i selgros).
W hipermarketach i supermarketach przy zakupie produktów Knorr objętych promocją za kwotę 10 zł konsumenci mogą odebrać szkolne gadżety - "zakręcone" zeszyty
i "zakręcone" stemple. Dodatkowo każdy klient za deklarację zakupu produktów Knorr otrzyma od promotora "zakręcony" plan lekcji. W przypadku sklepów Makro Cash & Carry za zakup promowanych produktów Knorr za kwotę 30 zł konsumenci otrzymują 5 "zakręconych" zeszytów.
W ramach prowadzonych działań agencja SALES LINK przygotowała materiały POSM tj: plakaty B2, owijki paletowe, Roll up-y i ulotki.
Dołącz do dyskusji: "Zakręcona Szkoła"