Żaneta Kowalska: ze Starcomu do Kerris
Żaneta Kowalska dołączyła do zespołu agencji interaktywnej Kerris, obejmując stanowisko account managera. Poprzednio pracowała m.in. w domu mediowym Starcom.
Jako account manager w Kerris, Żaneta Kowalska odpowiada za współtworzenie strategii komunikacyjnej projektów, budowanie i zarządzaniem zespołem, nadzór nad wszystkimi fazami realizacji projektów oraz kontakt i współpracę z klientami.
Żaneta Kowalska poprzednio jako project manager w Starcom Mediavest Group koordynowała produkcją contentu i zarządzała projektami z zakresu content marketingu.
Sprawowała również funkcję senior account managera w Mediapolis Interactive, gdzie zarządzała projektami digital, tworzyła strategie komunikacji oraz contentu, a także odpowiadała za kampanie w mediach tradycyjnych.
Wcześniej, jako junior account manager w firmie Proverbo, odpowiadała za PR oraz media relations wybranych marek, a także obsługiwała PR-owo kluczowych klientów, organizowała konferencje i wydarzenia specjalne w firmie Profundo Public Relations. W latach 2012-2014 współpracowała z Agnieszką Wilczuk przy projektach Biżuterniczka i Memola, odpowiadając za tworzenie strategii komunikacyjnej produktów.
Przedtem jako freelancer zajmowała się copywritingiem w ramach współpracy z They.pl Digital Marketing Agency, a także jako asystent do spraw promocji w firmie Maromar odpowiadała za współpracę z kluczowymi klientami firmy oraz koordynowała proces wprowadzenia nowych produktów na rynek polski.
Dołącz do dyskusji: Żaneta Kowalska: ze Starcomu do Kerris