Żelki Akuku: Wbij się w nadzienie (wideo)
Rozpoczęła się relaunchowa kampania żelków Akuku. Akcja obejmuje reklamy w telewizji, sieci i punktach sprzedażowych, promocję konsumencką oraz konkurs internetowy.
W relaunchowej kampanii Akuku wykorzystywanych jest pięć 15-sekundowych spotów animowanych, które pokazują zabawne rozmowy dwóch żelków symbolizujących tę markę. Akcja obejmuje również promocję konsumencką "10% gratis" oraz konkurs internetowy "Wbij się w nadzienie", w którym na stronie www.akuku.net należy zamieścić swoją żelokarykaturę w formie zdjęcia lub nagrania wideo.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. Polsat, TV4, TVN7,
4Fun.tv), internet (działania wirusowe, banery, spoty w serwisach
Onet.pl, Fotka.pl i Mojageneracja.pl) oraz punkty sprzedaży
(materiały POS i dodatkowe ekspozycje produktowe).
Kreację kampanii - zaplanowanej do 23 sierpnia -
przygotowała agencja Work-Room, planowaniem i zakupem
mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, a
działania public relations prowadzi agencja
Fleishman-Hillard.
Dołącz do dyskusji: Żelki Akuku: Wbij się w nadzienie (wideo)