Zen Media w międzynarodowej sieci PR Enterie
Zen Media, agencja PR i marketingowa, dołączyła do Enterie, międzynarodowej sieci agencji public relations obsługujących marki, głównie w sektorze technologii.
Nowy partner Enterie to firma założona w 2008 roku przez Shamę Hyder. Jest jedną z pierwszych agencji w Stanach Zjednoczonych, które rozpoczęły marketingowe działania w obszarze mediów społecznościowych. Od prawie piętnastu lat firma obsługuje marki głównie z sektora B2B i technologii.
Enterie planuje ekspansję w USA
Dzięki nowemu partnerstwu z drugą już amerykańską agencją, Enterie zwiększy możliwości ekspansji swoich klientów na rynek Stanów Zjednoczonych.
- Wysoki - i wciąż rosnący - popyt na usługi PR na rynku amerykańskim wśród europejskich i azjatyckich spółek z sektora technologicznego skłonił nas do poszukiwań drugiego partnera w USA. Zen Media, jako jedna z czołowych agencji marketingowych i PR w Stanach, idealnie wpisuje się w profil naszej sieci i potrzeby naszych klientów - mówi Magdalena Górak, założycielka sieci Enterie.
Enterie to sieć niezależnych agencji PR, która powstała w 2017 roku z inicjatywy Magdaleny Górak, założycielki i prezeski polskiej agencji PR Profeina. Agencja działa od 11 lat i specjalizuje się w obsłudze przedsięwzięć technologicznych. Siecią kieruje obecnie Michał Rakowski - jako chief network officer. Enterie jest już obecna na ponad 80 rynkach, w tym w USA, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Sieć specjalizuje się w obsłudze międzynarodowych przedsiębiorstw technologicznych i cyfrowych, oraz branż takich jak fintech, IT, e-commerce, rynek VC, marketing online oraz zrównoważony biznes.
Dołącz do dyskusji: Zen Media w międzynarodowej sieci PR Enterie