ZenithOptimedia Group stawia na Live ROI. Zmiany w Performics i DriveR
Sieć domów mediowych ZenithOptimedia Group wprowadza globalnie nową strategię pozycjonowania - Live ROI. Towarzysza temu zmiany z działach Performics i DriveR oraz rebranding wszystkich marek i struktur ZOG.
Wdrażane przez ZenithOptimedia Group pozycjonowanie Live ROI wynika z dynamicznego rozwoju mediów cyfrowych i ich rosnącego znaczenia w komunikacji marketingowej. - Konsumenci spędzają coraz więcej czasu w cyfrowym świecie, a stosowane dotychczas narzędzia, służące do badania tego świata i efektów naszych działań, przestają wystarczać - argumentuje Steve King, global chief executive officer w ZOG.
W związku z tym ZenithOptimedia Group wprowadza pozycjonowanie Live ROI, które oznacza tak samo rygorystyczne podejście do mierzenia efektów działań i zwrotów z inwestycji, ale dziejące się w czasie rzeczywistym. Taka strategia, wsparta nowoczesnymi metodami i narzędziami badawczymi ma pozwolić firmie szybko dostarczać klientom odpowiednie rozwiązania.
Pozycjonowanie Live ROI wiąże się z największymi zmianami w dwóch działach ZenithOptimedia Group: Performics i DriveR. - Jeśli chodzi o Performics, zajmujący się szeroko pojętym digitalem, to rozwijamy jego kompetencje, które teraz obejmują zakres od strategicznego doradztwa w planowaniu i zakupie mediów w internecie, poprzez realizację kampanii PPC i SEO, działania mobilne, afiliacyjne i w social media, po tworzenie koncepcji kreatywnych i kreacji - opisuje Monika Bronowska, CEO ZenithOptimedia Group w Polsce. - Natomiast w przypadku działu badawczego DriveR, poszerzamy jego kompetencje i ofertę oraz zmieniająmy strukturę - dodaje.
Jednocześnie kierownictwo działu DriveR obejmuje Anna Marszalik-Kraszewska, która w ZOG pracuje od lutego ub.r., poprzednio pełniąc funkcje senior research development executive i research development managera. Wcześniej Marszalik-Kraszewska była związana z Grupą RMF i wydawnictwem Hubert Burda Media. Obecnie w DriveR będzie zarządzać grupą specjalistów w zakresie realizacji wszelkiego rodzaju badań. W związku z poszerzeniem oferty zespołu w maju dołączy do niego nowa osoba, specjalizująca się w statystycznej analizie danych oraz raportowaniu zjawisk z zakresu relacji z klientem.
Wraz z wprowadzeniem nowego pozycjonowania ZenithOptimedia Group zmienia identyfikację wizualną wszystkich swoich podmiotów i marek. We nowych logotypach (patrz powyżej) zastosowano taki sam krój czcionki, co ma zwiększyć spójność wizerunku grupy. Przy czym znaki graficzne ZenithOptimedia, Zenith i Optimedia nadal zawierają charakterystyczne elementy: tekst „The ROI Agency” i niebieski kolor oraz odświeżony symbol szczytu. Natomiast logotypy działów Performics, Newcast i DriveR wyróżniają się innymi kolorami. Jednocześnie dom mediowy Zenithmedia zmienia nazwę na Zenith.
Zarówno nowe pozycjonowanie, jak i identyfikacja są wprowadzane we wszystkich 250 biurach ZenithOptimedia Group na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia Group stawia na Live ROI. Zmiany w Performics i DriveR