ZenithOptimedia Group z budżetem mediowym Velvet Care
ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na obsługę mediową Velvet Care. Umowę podpisano na rok.
Kontrakt ZenithOptimedia Group z Velvet Care obejmuje opracowanie i realizację strategii komunikacji oraz planowanie i zakup mediów wszelkiego rodzaju na potrzeby działań reklamowych marki Velvet.
- Do przetargu zaprosiliśmy cztery domy mediowe. Firma ZenithOptimedia została oceniona najwyżej we wszystkich najważniejszych dla nas obszarach, takich jak strategia komunikacji, dopasowanie koncepcji kreatywnej do mediów, koszt zakupu mediów i koszty obsługi oraz oferowane zasoby ludzkie i zaplecze organizacyjne - opisuje Roman Jawczak, senior brand manager Velvet Care.
Pod koniec ubiegłego roku Velvet Care wybrała agencje 21east i Concept House do obsługi reklamowej w zakresie kreacji (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia Group z budżetem mediowym Velvet Care