SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZenithOptimedia: Internet drugim medium reklamowym w 2009 r.

Firma ZenithOptimedia Group Polska prognozuje w bieżącym roku stagnację na krajowym rynku reklamowym. Kryzys najbardziej dotknie pod tym względem prasę, a tylko internet będzie się rozwijał dynamicznie.

Prognozowane wydatki na reklamę w 2009r.
Telewizja - 4088 mln zł (wzrost o 2 proc.)
Internet - 896 mln zł (wzrost o 22 proc.)
Magazyny - 824 mln zł (- 10 proc.)
Outdoor - 690 mln zł (-2 proc.)
Prasa - 682 mln zł (-9 proc.)
Radio - 501 mln zł (-5 proc.)
Reklama kinowa - 109 mln zł (2 proc)

Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia: Internet drugim medium reklamowym w 2009 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl