SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZenithOptimedia otwiera dział communications planning

Awanse i nowa osoba (poprzednio Optimedia) w agencji ZenithOptimedia.

Agnieszka Szysz, ostatnio Account Director w domu mediowym Optimedia objęła nowo utworzone stanowisko Communications Planning Directora  w całej grupie ZenithOptimedia.

- Powołanie komórki Communications Planning jest naturalną konsekwencją wdrażania na naszym rynku sieciowych projektów badawczych. Są one nastawione na poznanie mechanizmów zakupowych i analizę kondycji marek w kontekście coraz bardziej skomplikowanych zachowań konsumenckich i zmieniającego się świata mediów – mówi Agnieszka Szysz. Analogiczny proces ma miejsce we wszystkich biurach ZOG na świecie.

Podstawowym zadaniem komórki CP jest przełożenie wyników badań realizowanych przez dział researchu ZenithOptimedia na rekomendacje strategiczne wychodzące poza obszar standardowych mediów (np. marketing sklepowy, ambient, promocje konsumenckie, PR itd.).

- Najbliższy rok upłynie na diagnozowaniu potrzeb w ścisłej współpracy z klientami, a także podnoszeniu kwalifikacji zespołu. W całym procesie kluczowa role mają bowiem do odegrania szefowie zespołów oraz plannerzy pracujący na co dzień z klientami. Pierwsze kroki mamy już za sobą. Udało się zrealizować panel dyskusyjny, na który zaprosiliśmy naszych klientów by otwarcie porozmawiać o ich oczekiwaniach względem domu mediowego, który ma ambicje być prawdziwym partnerem w biznesie. Ponadto zapoczątkowaliśmy cykl szkoleń prowadzonych przez najlepszych międzynarodowych trenerów, zarówno z naszej sieci, jak i firm zewnętrznych – dodaje Szysz.

W związku z powierzeniem Agnieszce Szysz funkcji Communications Planning Directora w grupie ZenithOptimedia nastąpiły inne zmiany personalne.

Stanowisko Account Directora w domu mediowym Optimedia objęła Marta Szajko, poprzednio Account Manager w Optimediach. Marta Szajko zarządza zespołem obsługującym firmę L’Oreal Polska. Nową osobą w domu mediowym Optimedia od stycznia 2007 r. będzie natomiast Marta Kozłowska, dotychczas związana z Initiative Warszawa. Marta Kozłowska pracowała w Initiative od maja 2001 r., ostatnio jako Media Manager. W Optimediach obejmie stanowisko Account Managera i będzie się zajmowała marką Vichy, należącą do firmy L’Oreal Polska.

Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia otwiera dział communications planning

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl