Zespół weselny reklamuje Kredyt Fair w Idea Banku (wideo)
Idea Bank w przyszłym tygodniu rozpocznie kampanię reklamującą Kredyt Fair dla przedsiębiorców. Właśnie ruszyła teaserowa odsłona akcji. Kreacją reklam zajęła się agencja Brasil.
Na kanale youtube’owym Idea Banku pojawił się dowcipny klip z udziałem zespołu weselnego Idylla zapowiadający startującą niebawem telewizyjną kampanię Kredytu Fair dla przedsiębiorców.
Idea Bank, utrzymując konwencję „Można? Można!” znaną z zeszłorocznych kampanii, zachęca w reklamach radiowych do rozwinięcia biznesu wraz z nowym finansowaniem dla firm. 30-sekundowy spot emitowany jest w rozgłośniach Eurozetu, Grupy RMF FM i w Programie III Polskiego Radia. Od przyszłego poniedziałku 18 kwietnia dołączą do niego dwie kolejne reklamy. Wszystkie będą emitowane do końca kwietnia br.
- Pierwsze kroki w biznesie bywają trudne, a przedsiębiorcy, którym brakuje środków na rozwój firmy, często podejmują nietrafne decyzje co do sposobu pozyskania finansowania. – W najnowszej kampanii chcemy przekonać klientów, że zamiast latami odkładać do skarbonki czy dorabiać chałturząc, można skorzystać z Kredytu Fair i rozwijać biznes zgodnie z własną koncepcją. Można? Można! - opisuje Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Banku.
Bank zapowiada, że to dopiero początek nowej kampanii i planuje jeszcze inne działania promocyjne. – W reklamach telewizyjnych nawiążemy do biznesu muzycznego, w którym nie zawsze jest miejsce na artystyczne produkcje - dodaje Sławomir Gąsiorowski.
W opublikowanym już wideo występuje krakowski zespół weselny Idylla, który jako firma jest klientem Idea Banku.
Koncept kreatywny spotów przygotowała agencja Brasil. W reklamach można usłyszeć głos Łukasza Nowickiego.
Dołącz do dyskusji: Zespół weselny reklamuje Kredyt Fair w Idea Banku (wideo)
Dziękuję Ci.