'Zielona młodzież' ma duży wpływ na rówieśników
Badacze z Jupiter Research odkryli nowy sposób na dotarcie donastoletnich klientów.
Jest to grupa nazwana "zieloną młodzieżą", czyli ci którzyinteresują się problematyką ekologii i ochrony środowiska. Jakwynika z najnowszego sondażu jest to grupa mająca duży wpływ narówieśników, będąca także "liderami opinii".
Wśród badanych w wieku 13-17 lat, 38% było zainteresowanychproblematyką ekologiczną, ale tylko 15% stara się działać wkierunku ochrony środowiska. To ich właśnie nazwano "zielonąmłodzieżą", którą marketingowcy powinni poważnie wziąć poduwagę.
"Jest to grupa, która lubi uczyć się nowych rzeczy, dająca dużemożliwości wykorzystania jej w marketingu internetowym" -powiedział David Card, wiceprezes Jupiter Research.
Nie tylko "zielona młodzież" interesuje się ekologią, alewłaśnie ona jest bardziej od typowego nastolatka zaangażowana wkomunikację on-line. Bardziej są też zainteresowani usługamifotografii cyfrowej (18%), częściej odwiedzają strony związane ztelefonią komórkową (24%) i czaty (22%).
Dołącz do dyskusji: 'Zielona młodzież' ma duży wpływ na rówieśników