SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZKDP: 'Chwila dla Ciebie' liderem tygodników poradnikowych

Maj 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w maju 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 338 686 egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 3,9 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) - 331 436 egz., na trzecim "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 271 161 egz., na czwartym "Pani Domu" (Marquard Media Polska) - 216 553 egz. a na piątym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 175 993 egz.

maj
ZKDP 2008 2007

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Chwila dla ciebie 508601 338686 475122 325909
Tina 531218 331436 541975 353444
Przyjaciółka 465707 271161 499817 285280
Pani Domu 442302 216553 486952 236988
Naj 388653 175993 461696 201085

2008

maj kwiecień

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Chwila dla ciebie 508601 338686 528619 364463
Tina 531218 331436 549327 371657
Przyjaciółka 465707 271161 439674 247915
Pani Domu 442302 216553 426500 215784
Naj 388653 175993 371147 181526

Dołącz do dyskusji: ZKDP: 'Chwila dla Ciebie' liderem tygodników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl