Złamane zasady ZKDP
Trade Press złożyło odwołanie od orzeczenia Sądu Koleżeńskiego ZKDP
Wydawnictwo Trade Press złożyło odwołanie od orzeczenia Sądu Koleżeńskiego ZKDP (Związek Kontroli Dystrybucji Prasy) na jego temat wraz z wnioskiem o wstrzymanie wykonania orzeczenia. Trade Press ocenia, że sposób, w jaki zostało wydane orzeczenie, jest niedopuszczalny, ponieważ wydawnictwo nie zostało przez Sąd Koleżeński nawet poinformowane o wniesionej skardze pod jego adresem przez wydawnictwo Biuro Promocji i Reklamy A. Generalczyk. Orzeczenie zostało przesłane do Trade Pressu z ZKDP i był to pierwszy kontakt wydawnictwa ze sprawą - informuje internetowe wydanie "Media&Marketing Polska".
"Reagujemy - powiedział Radek Sofr, prezes zarządu Trade Pressu - ponieważ sprawa została upubliczniona przez podmiot skarżący, czyli przez Biuro Reklamy i Promocji A. Generalczyk, które rozesłało informację o decyzji Sądu Koleżeńskiego ZKDP. Stało się tak, mimo że orzeczenie miało być ogłoszone wyłącznie we własnych publikacjach ZKDP". Orzeczenie Sądu Koleżeńskiego ZKDP zostało sformułowane 18 marca br. 24 marca Biuro Promocji i Reklamy A. Generalczyk już rozsyłało jego treść wśród reklamodawców. Trade Press został o orzeczeniu powiadomiony przez ZKDP 29 marca. 8 kwietnia z jego inicjatywy odbyło się spotkanie z przedstawicielami ZKDP w celu wyjaśnienia postępowania Związku.
Biuro Promocji i Reklamy A. Generalczyk, wydawca "Poradnika Handlowca", na początku listopada ub.r. skierował skargę do Sądu Koleżeńskiego ZKDP na Trade Press, wydawcę m.in. "Detalu Dzisiaj" i "Supermarket News", zarzucając mu nieuczciwą konkurencję (publikacje danych o sposobie dystrybucji "Poradnika Handlowca"). Sąd Koleżeński ZKDP uznał działanie Trade Pressu w tej sprawie za naganne.
Dołącz do dyskusji: Złamane zasady ZKDP