Zlecaj wygodnie, zlecaj przez Internet
Wprowadzeniu nowej usługi Beskidzkiego Domu Maklerskiego towarzyszy duża kampania w Internecie
Beskidzki Dom Maklerski rozpoczyna kampanię internetową nowej usługi, jaką jest dokonywanie zleceń krajowych i zagranicznych przez Internet. Kampania rozpoczyna się 20 września br. Kompleksowym przygotowaniem kampanii, jak i zakupem mediów zajęła się Agencja Interaktywna AMP Media. Kampania potrwa do 3 października br.
"Celem przygotowanej przez AMP Media kampanii jest promocja nowej oferty Beskidzkiego Domu Maklerskiego - zawieranie transakcji na rynkach krajowych i zagranicznych, które można realizować przez Internet. Poprzez intensywną kampanię w Internecie pragniemy zbudować świadomość produktu wśród aktywnych inwestorów." - mówi Piotr Kluczewski z Grupy AMP Media.
"Przeanalizowaliśmy wszystkie rodzaje mediów i doszliśmy do wniosku, że grupa docelowa naszej nowej usługi ma swoją silną reprezentację wśród Internautów - - mówi Agnieszka Jasińska z Beskidzkiego Domu Maklerskiego. Dlatego też kampania internetowa jest jednym z podstawowych działań reklamowych prowadzonych przez Beskidzki Dom Maklerski we wspomnianym zakresie. Z agencją AMP Media współpracujemy od dawna, między innymi w zakresie e-marketingu i to właśnie ich profesjonalizmowi powierzyliśmy wprowadzenie i komunikację naszej nowej usługi."- dodaje Jasińska.
Kampania "Szanuj swój czas i pieniądze - zlecenia krajowe i zagraniczne przez Internet" rozpoczęła się 20 września br. i będzie trwać do 3 października br. Kampania prowadzona jest na najpopularniejszych witrynach w polskim Internecie oferujących notowania giełdowe, kursy walut, serwujących najnowsze informacje z rynków finansowych, narzędzia oraz produkty i usługi finansowe. Kampania skierowana jest głównie do doświadczonych inwestorów, poszukujących atrakcyjnych narzędzi do inwestowania. Działania reklamowe będą realizowane m.in. na stronach internetowych Money.pl, Parkiet.com.pl oraz Bankier.pl. Ponadto kampania będzie prowadzona na serwisie internetowym gazety "Puls Biznesu".
Szczególny nacisk w kampanii został położony na wykorzystanie e-mailingu jako efektywnej metody dotarcia do grupy docelowej. W kampanii, e-mailing zostanie skierowany do właścicieli kont "Bankiera" i Money.pl. Targetowany e-mailing zostanie również przesłany do prawie 50 tys. kont użytkowników Wirtualnej Polski, którzy są aktywni na Pasażu Finansowym w tym portalu.
W czasie trwania kampanii zostaną wykorzystane takie formy reklamy jak: billboard oraz popunder.
Dołącz do dyskusji: Zlecaj wygodnie, zlecaj przez Internet