Złoty Lew dla Polaków w konkursie Young Creatives
Team kreatywny TBWAWarszawa zdobył Złotego Lwa w konkursie Young Creatives 2006.
Team kreatywny w składzie Katarzyna Nowacka i Tomek Zielinski z agencji TBWAWarszawa zdobyli na 53. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Liones Złotego Lwa w konkursie Young Creatives.
„Nagroda przypadła im w kategorii „print” za pracę o charakterze społecznym, przygotowaną dla Międzynarodowego Czerwonego Krzyża” – informuje „Wirtualnemedia.pl” Radek Miklaszewski, odpowiedzialny za rozwój TBWAWarszawa.
W konkursie Young Creatives biorą udział osoby, które nie ukończyły 28 roku życia. W tym roku udział w nim wzięło 450 przedstawicieli z 42 krajów, startujących w trzech kategoriach: print, cyber i film.
Aby wyjechać do Cannes i reprezentować Polskę w konkursie Młodych Kreatywnych, trzeba wziąć udział w eliminacjach, konkursie dla najmłodszych polskich twórców reklamy, organizowanym przez Best - MP Agency, polskiego przedstawiciela Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions oraz Klubu Twórców Reklamy, działający przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych w Polsce.
„W tym roku to właśnie Kasia Nowacka i Tomek Zieliński byli zwycięzcami KTR-u w kategorii Young Creatives, i to oni reprezentowali nasz kraj” – mówi Radek Miklaszewski.
Konkurs Young Creatives organizowany jest od 1995 roku w przeddzień Cannes Liones. Każdy kraj jest reprezentowany przez jeden zespół złożony z dyrektora artystycznego i autora tekstów. Co roku brief kreatywny powstaje we współpracy z instytutem użyteczności publicznej, a tematem jest zazwyczaj reklama społeczna. Temat jest do ostatniej chwili nieznany.
Dołącz do dyskusji: Złoty Lew dla Polaków w konkursie Young Creatives