SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany reklamowe w portalu Gazeta.pl

Pierwszego listopada portal Gazeta.pl wprowadza nowy cennik reklam.

Cennik Gazety.pl wprowadza emisję ROS (run on site) reklam typu skyscraper, billboard rozwijalny, śródtekst i megabanner oraz emisję materiałów audio.
Inną nowością jest zwiększenie dopuszczalnej wagi form reklamowych (powiększenie od 10 do 20 KB) oraz niższe ceny wybranych produktów – np. mailingu - podano w komunikacie.

W cenniku pojawi się usługa targetowania demograficznego reklam według kryteriów: płci, wieku, wykształcenia, zawodu, miejsca zamieszkania i zainteresowań.

- Główny powód zmian to chęć poszerzenia oferty i zwiększenia możliwości reklamowych, głównie przez dodanie nowych produktów - powiedziała nam Benita Jakubowska, dyrektor sprzedaży w pionie Internet Agory.

- Ceny w większości utrzymane są na tym samym poziomie, poza wyjątkami, jak obniżenie ceny za mailing. Ujednoliciliśmy także cenę śródtekstu i megabanerów w ramach całego portalu - dodała Jakubowska.

Od listopada w cenniku znajdzie się także powierzchnia reklamowa serwisu gazetawyborcza.pl. Odświeżony ostatnio serwis jest największą w Polsce stroną internetową gazety codziennej, zawierającą najwyższej jakości treści pochodzące z „Gazety Wyborczej”.

www.gazeta.pl/reklama

Dołącz do dyskusji: Zmiany reklamowe w portalu Gazeta.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl