Zmiany w agencji Goldfinger
Krzysztof Przybyłowski został nowym członkiem Zarządu agencji reklamowej Goldfinger
Zmiany na rynku w Polsce nie omijają również agencji reklamowych. Agencje w różny sposób reagują na zmieniający się rynek. Niektóre nawet rezygnują z działalności. Strategia agencji Goldfinger opiera się na założeniu, że działalność reklamowa jest przez rynek coraz częściej traktowana jak towar masowy. Dlatego też istnieje konieczność wprowadzenia zmian, które spowodują zwiększenie wartości dodanej dla klienta. W praktyce oznaczało to konieczność wzmocnienia zespołu osobą o wysokich kwalifikacjach w zakresie strategii i badań. Dotychczasowe doświadczenia agencji potwierdzają zasadność takiego wyboru. Klienci dostrzegają korzyści z kierunku zmian w agencji.
Krzysztof Przybyłowski w agencji Goldfinger zajmuje się planowaniem strategicznym, opracowuje strategie marketingowe i komunikacji dla klientów. W zakres jego działań wchodzą także badania marketingowe.
Jest również wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej (także Warsaw Executive MBA i Canadian Executive MBA), autorem i współautorem licznych publikacji z zakresu marketingu, m.in. podręcznika "Marketing" (Wydawnictwo ABC, Warszawa), czy "European Cases in Marketing" (Willey, Londyn). Studia doktoranckie ukończył na Uniwersytecie Minnesota w Minneapolis (USA). Pracował jako Marketing Manager w McDonald's Polska oraz New Business Manager w Watkins Enterprises. Krzysztof Przybyłowski jest członkiem Rady Nadzorczej firmy Red Code specjalizującej się w konsultingu marketingowym oraz logistyce. Jego zawodowe zainteresowania to CRM (Cusomer Relationship Management). Ponadto interesuje się historią, a zimą każdą wolna chwilę spędza na nartach.
Agencja reklamowa Goldfinger działa na polskim rynku od 8 lat, pracuje m.in. dla Banku Millenium, PTC Era, GP Batteries, Whirpool, Universal Music, DMS, Matell, Intercell.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w agencji Goldfinger