Zmiany w dziale marketingu Whirlpool Polska
Andrzej Tuleja objął stanowisko Dyrektora Marketingu na Polskę i Kraje Bałtyckie w firmie Whirlpool Polska sp. z o.o.
Tuleja przejął odpowiedzialność za zarządzanie wszystkimi działaniami firmy w obszarze marketingu.
Andrzej Tuleja z marketingiem związany jest od 9 lat. Od lipca 1997 do maja 2004 pracował w firmie Unilever Polska, gdzie pełnił funkcje kierownicze w dziale marketingu i sprzedaży. Z Whirlpool Polska związany jest od 2 lat. Dotychczas pełnił funkcję Trade Marketing Managera. Jednym z głównych osiągnięć Andrzeja Tulei podczas pracy w Whirlpool było wyraźne umocnienie pozycji Whirlpool jako lidera w sprzedaży pralek automatycznych.
Andrzej Tuleja jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Wydziału Ekonomii na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne w zakresie handlu zagranicznego.
Jednocześnie od 1 września br. Piotr Strzelczyk objął stanowisko Kierownika ds. Marketingu i Sprzedaży BI i został odpowiedzialny za całość działań marketingowych i sprzedażowych w tym segmencie. Piotr jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej. Wcześniej pracował w Whirlpool na stanowisku Trade Marketing Managera ds. produktów do zabudowy.
Do działu marketingu na stanowisku Kierownika ds. Produktów Wolnostojących dołączyła również Joanna Cichocka. Joanna ukończyła Szkołę Główną Handlową, a także Studia Executive MBA, również na SGH. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie 3M.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale marketingu Whirlpool Polska