SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w dziale marketingu Whirlpool Polska

Andrzej Tuleja objął stanowisko Dyrektora Marketingu na Polskę i Kraje Bałtyckie w firmie Whirlpool Polska sp. z o.o.

Tuleja przejął odpowiedzialność za zarządzanie wszystkimi działaniami firmy w obszarze marketingu.

Andrzej Tuleja z marketingiem związany jest od 9 lat. Od lipca 1997 do maja 2004 pracował w firmie Unilever Polska, gdzie pełnił funkcje kierownicze w dziale marketingu i sprzedaży. Z Whirlpool Polska związany jest od 2 lat. Dotychczas pełnił funkcję Trade Marketing Managera. Jednym z głównych osiągnięć Andrzeja Tulei podczas pracy w Whirlpool było wyraźne umocnienie pozycji Whirlpool jako lidera w sprzedaży pralek automatycznych.

Andrzej Tuleja jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Wydziału Ekonomii na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne w zakresie handlu zagranicznego.

Jednocześnie od 1 września br. Piotr Strzelczyk objął stanowisko Kierownika ds. Marketingu i Sprzedaży BI i został odpowiedzialny za całość działań marketingowych i sprzedażowych w tym segmencie. Piotr jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej. Wcześniej pracował w Whirlpool na stanowisku Trade Marketing Managera ds. produktów do zabudowy.

Do działu marketingu na stanowisku Kierownika ds. Produktów Wolnostojących dołączyła również Joanna Cichocka.  Joanna ukończyła Szkołę Główną Handlową, a także Studia Executive MBA, również na SGH. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie 3M.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale marketingu Whirlpool Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl