SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w Mather Communications

Mather Communications - nowy team kreatywny

W październiku do agencji Mather Communications należącej do Ogilvy Group Poland dołączyły trzy nowe osoby: Magda Trojanowska (Senior Copywriter), Agata Polińska (Copywriter) oraz Bartek Biały (Senior Art Director).

Seniorski team kreatywny Magda Trojanowska - Bartek Biały współpracował przez ostatnie cztery lata z agencją McCann-Erickson. Podczas siedmioletniej kariery reklamowej pracowali również między innymi w agencjach TBWA/Hager, Czajkowski & Brajdić oraz ProForma. W ich portfolio znaleźć można projekty zrealizowane dla takich klientów, jak Nationwide, Procter & Gamble, Coca-Cola, Warner Home Video, Tele2, Plus GSM, Raiffeisen Bank, Maybelline, Volvo, Opel, Boots, czy Nestle (marki Nascafe, Gold, 3w1, Espresso). Magda i Bartek posiadają ponadto bardzo bogate doświadczenie w pracy dla branży piwnej. Są między innymi autorami kampanii piwa Warka Jasne Pełne na przestrzeni ostatnich dwóch lat. Wcześniej obsługiwali kreatywnie markę Lech.

Magda Trojanowska i Bartek Biały są zdobywcami głównej nagrody w konkursie Klubu Twórców Reklamy KTR 2004 za kampanię dla marki Converse. W latach 2000-2001 ich prace były nominowane w ogólnopolskim konkursie reklamy Kreatura (za plakat dla warszawskiego zoo oraz kampanię społeczną na rzecz recyklingu "Mądrzy ludzie przetwarzają").

Agata Polińska, copywriter w Mather Communications, poprzednio związana była z agencją OgilvyOne Worldwide, gdzie pracowała na podobnym stanowisku. Przez ostatnie pół roku obsługiwała następujących klientów: SAP, Bols Polska, GE Capital Bank, NORD/LB Bank Polska, IKB Leasing oraz DHL. Agata zdobyła doświadczenie w opracowywaniu oraz realizacji projektów z zakresu marketingu bezpośredniego, BTL, ATL, jak również działań niestandardowych. Wcześniej przez cztery lata pracowała w agencji McCann-Erickson Polska.

Nowoprzyjęte osoby pod kierunkiem Zosi Szymańskiej (Dyrektora Kreatywnego) zapewnią obsługę kreatywną PKN Orlen - klientowi agencji Mather Communications.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Mather Communications

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl