SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w Media Lions podczas festiwalu w Cannes

W kategorii Media Lions na 56. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lions zmianie ulegnie m.in. podział na podkategorie oraz tekst formularza, jaki wypełniać będą zgłaszający prace.

Zmiany wprowadzone zostaną również do kryteriów oceny prac, by odzwierciedlić ich trzy podstawowe elementy oraz aby położyć większy nacisk na wyniki każdego mediowego przypadku.

Z tego powodu prace oceniane będą odtąd na podstawie następujących kryteriów: insight konsumencki, strategia oraz pomysł (35 proc. oceny jury); realizacja kreatywna (30 proc.); wyniki i skuteczność (35 proc.).

Zmieniony zostanie też sposób podawania autorów prac, aby zawsze przy każdym zgłoszeniu widoczna była nazwa odpowiedzialnej agencji mediowej, niezależnie od tego, jaka firma czy agencja nadesłała zgłoszenie.

56. Międzynarodowy Festiwal Reklamy odbędzie się w Cannes w dniach 21-27 czerwca.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Media Lions podczas festiwalu w Cannes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl