Zmiany w Silk Media
Nowy cennik reklamowy wydawnictwa Silk Media
Ofertę dla reklamodawców na rok 2005 przedstawiło wydawnictwo Silk Media, które specjalizuje się w prasie erotycznej. Od 8 listopada klienci reklamowi mogą składać zlecenia na rok przyszły.
- Liczymy na równie dobre przyjęcie naszej oferty, jak w roku 2004. Oferta nie uległa większym zmianom. Wprowadziliśmy nowe, atrakcyjne formaty reklam.Ceny najmniejszych modułów zostały nieco podniesione, natomiast największe powierzchnie potaniały - mówi Bartlomiej Grabowski z Silk Media.
Dla przykładu podwyżka cen najmniejszych modułów w "Twoim Weekendzie" to maksymalnie 10%. Wysokość obniżek zależy od tytułu i powierzchni, np. 1/1 w "TW" staniała o około 10%.
Wydawnictwo Silk Media w dalszym ciągu planuje limitowanie ilości reklam w numerze.
- Nieco ogranicza, to nasze zyski w krótkim okresie czasu, ale w dłuższej perspektywie nie powoduje irytacji czytelnika dużą ilością reklam. Pozytywnie odbija się to więc na sile przekazu reklamowego w naszych tytułach - dodaje Bartlomiej Grabowski.
Strona reklamy w "Twoim Weekendzie" kosztuje teraz 10.000 zł netto, natomiast w "One to Lubią" 6.000 zł netto. Ceny w wydaniach specjalnych są niższe.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Silk Media