SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Zwolnij. Szkoda życia'

Agencja Euro RSCG Warsaw wspiera kampanię społeczną 'Zwolnij. Szkoda życia.'

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację kampanii społecznej „Zwolnij. Szkoda życia.”, której celem jest zwiększenie wrażliwości użytkowników dróg na podstawowe zasady bezpieczeństwa. Agencja zaangażowała się w realizację głównych elementów kampanii: spotu telewizyjnego, emitowanego na antenie TV oraz kampanii outdorowej obejmującej całą Polskę.

„Zwolnij. Szkoda życia.” to ogólnopolska kampania medialna organizowana przez Program 1 TVP oraz Stowarzyszenie Misie Ratują Dzieci skierowana do kierowców. Jej celem jest zwiększenie wrażliwości użytkowników dróg na podstawowe zasady bezpieczeństwa, których nieprzestrzeganie naraża pieszych - w tym zwłaszcza dzieci - oraz kierowców na poważne konsekwencje utraty zdrowia czy nawet życia. Kampania ruszyła w lipcu i trwać będzie przez całe wakacje oraz wrzesień, okres, kiedy wypadki samochodowe to prawdziwa plaga na polskich drogach.

Autor kampanii „Zwolnij. Szkoda życia.” Tomasz Kammel do udziału w projekcie zaprosił ludzi znanych z ekranów telewizyjnych i kinowych, dziennikarzy i artystów, a także firmy. Jedną z nich jest agencja Euro RSCG Warsaw, która zaangażowała się w realizację głównych elementów kampanii, spotu telewizyjnego, emitowanego na antenie TV oraz kampanii outdorowej obejmującej całą Polskę.

Ze strony agencji Euro RSCG Warsaw przygotowaniem kampanii zajął się zespół pod opieką Jacka Szuleckiego (Chief Creative Officer) oraz Jacka Maciejewskiego (Creative Director) w składzie: Sylwia Rękawek – Senior Art Director, Justyna Nakielska – Senior Copywriter, Wojciech Zmysłowski - Copywriter i Gilliane Cowie – Creative Group Head.

Ile trwa błąd, który popełniasz za kierownicą przy prędkości 140 km/h? Trwa tak krótko, że możesz go nie zauważyć. Przy takiej prędkości możesz nawet nie zdążyć zauważyć, że ten błąd kosztował Cię życie – o tym mówi spot telewizyjny przygotowany przez Euro RSCG Warsaw, a wyreżyserowany przez Michała Bulika. Spot powstał przy współpracy Mikołaja Łebkowskiego, studia filmowego Tango Production i studia postprodukcyjnego Orka. Muzykę do filmu napisał Janusz Borysiak, a udźwiękowieniem zajęło się Cafe Ole.

Outdoor kampanii przewrotnie piętnuje bezmyślne dodawanie gazu. Hasło „Jedziesz szybciej niż myślisz” ma w sobie kilka podtekstów, które rozszyfrowane mają poruszyć wyobraźnię kierowców i obudzić ich zdrowy rozsądek. Zdjęcie do plakatu wykonał Łukasz Murgrabia przy współpracy Yellow Studio. Zwiększanie bezpieczeństwa na drogach jest istotnym aspektem społecznym, mogącym przyczynić się do ograniczenia liczby wypadków, kolizji, a poprzez to uratowania życia wielu ludzi.

- Angażujemy się w realizację kampanii społecznych, biorąc pod uwagę wysoce istotne cele, jakim przyświecają. W czasach, kiedy międzynarodowe korporacje mają tak duży wpływ na świat, propagowanie odpowiedzialności społecznej to nasz obowiązek. Dlatego dajemy z siebie to, co mamy najcenniejsze - nasze pomysły kreatywne, które pomagają budować odpowiedzialność społeczną w dziedzinach, w których służymy ekspertyzą – mówi Piotr Badowski, Managing Director Euro RSCG Warsaw.

Wszyscy zaangażowani przy kampanii „Zwolnij. Szkoda życia” pracowali pro bono.

Czas trwania kampanii: 03.07 - 15.09 2006r.

Dołącz do dyskusji: 'Zwolnij. Szkoda życia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl