„Życie na Gorąco” z największym spadkiem. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu
W I kwartale 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, ale tytuł ten odnotował największy spadek w zestawieniu. Na ostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w I kwartale 2015 roku względem I kwartału 2014 roku zmalała o 5,09 proc. i wyniosła 574 467 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,71 proc. do 319 913 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 231 455 egz., po spadku o 2,49 proc.
Dwa oczka niżej znalazł się tygodnik „Na Żywo”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 7,45 proc. do 188 570 egz.
Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W I kwartale br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 157 936 egz.
Wirtualnemedia.pl |
I kwartał |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
758 773 |
574 467 |
574 467 |
781 357 |
605 286 |
605 286 |
Twoje Imperium |
431 505 |
319 913 |
319 913 |
446 681 |
335 728 |
335 728 |
Rewia |
338 202 |
231 455 |
231 455 |
339 031 |
237 355 |
237 355 |
Świat & Ludzie |
296 406 |
190 715 |
190 715 |
296 103 |
198 091 |
198 091 |
Na Żywo |
284 519 |
188 570 |
188 570 |
275 323 |
175 495 |
175 495 |
Dobry Tydzień |
271 847 |
157 936 |
157 936 |
- |
- |
- |
W marcu 2015 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 551 939 egz., po spadku w porównaniu do marca 2014 roku o 5,23 proc.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (314 159 egz.; w dół o 4,30 proc.), a trzecie - do „Rewii” (221 375 egz.; spadek o 5,94 proc. - największy w rankingu).
Również i tutaj jedyny wzrost odnotowało „Na Żywo” - było to 11,83 proc.
Wirtualnemedia.pl |
marzec |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
748 571 |
551 939 |
551 939 |
786 147 |
582 400 |
582 400 |
Twoje Imperium |
427 110 |
314 159 |
314 159 |
440 493 |
328 291 |
328 291 |
Rewia |
336 424 |
221 375 |
221 375 |
338 445 |
235 349 |
235 349 |
Świat & Ludzie |
300 480 |
191 035 |
191 035 |
297 470 |
197 709 |
197 709 |
Na Żywo |
292 167 |
186 687 |
186 687 |
276 179 |
166 940 |
166 940 |
Dobry Tydzień |
258 932 |
150 228 |
150 228 |
- |
- |
- |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” z największym spadkiem. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu