Zygmunt Solorz-Żak i Jan Kulczyk reklamują Puls Biznesu
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa "Pulsu Biznesu". Wakcji, prowadzonej na łamach tej gazety, biorą udział m.in. JanKulczyk, Janusz Palikot i Zygmunt Solorz-Żak.
W prowadzonej od 7 września wizerunkowej kampanii reklamowej"Pulsu Biznesu" znane osoby ze świata polityki i biznesuuzasadniają, dlaczego sięgają codziennie po tę gazetę. W akcji jestwykorzystywany wizerunek m.in. Michała Sołowowa, ZbigniewaJakubasa, Zygmunta Solorza-Żaka, Jana Kulczyka, LudwikaSobolewskiego, Adama Szejnfelda, Janusza Palikota, AndrzejaMalinowskiego, Henryki Bochniarz i Marka Goliszewskiego. Kampaniama na celu wzmocnienie wizerunku "Pulsu Biznesu" jako nowoczesnegoi dynamicznego dziennika, który jest cennym źródłem wiedzy o rynkui narzędziem pracy menedżera.
Akcja na łamach "Pulsu Biznesu" jest planowana przynajmniej dokońca bieżącego roku, a jej intensywna część, podczas którejkażdego dnia będą prezentowane wypowiedzi kolejnych osób, potrwacztery tygodnie.
Dołącz do dyskusji: Zygmunt Solorz-Żak i Jan Kulczyk reklamują Puls Biznesu