'Żyj bez zapięć' - Brodka i Bułecka reklamują Levi's 501 (wideo)
Weekendowymi eventami w 11 europejskich stolicach rozpoczęła sięnowa kampania reklamowa marki Levi's 501. Akcja pod hasłem "Żyj bezzapięć" obejmuje w Polsce telewizję, prasę, outdoor i internet. Wkampanii biorą udział polskie gwiazdy m.in. Monika Brodka iSebastian Karpiel Bułecka.
13 i 14 września w jedenastu europejskich stolicach prowadzonabyła interaktywna akcja eventowa promująca markę Levi's 501. Wramach działań, które w Warszawie miały miejsce m.in. na placuTrzech Krzyży, Starym Mieście i rondzie Dmowskiego, na ścianachbudynków wyświetlano animacje z wplecionymi komunikatamizachęcającymi przechodniów do włączenia bluetootha w swoichtelefonach komórkowych, na które otrzymywali następnie wizytówkęgraficzną informującą o marce.
15 września kampania pod hasłem "Live Unbuttoned - Żyj bezzapięć" rozpoczęła się natomiast w internecie. Pod adresem www.501.com/premiere zostałyumieszczone cztery filmy reklamujące markę Levi's oraz ujawnione wcałości osobiste profile polskich gwiazd, takich jak Monika Brodka,Sebastian Karpiel Bułecka i Mieszko Sybilski.
Udostępnione w sieci filmy od 19 września do końca październikaemitowane będą w formie 30-sekundowych spotów z polskimi napisami wwybranych kinach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.
Z kolei od 15 września kampania prowadzona jest na autobusach w 6głównych miastach Polski, a w październiku i listopadzie obejmiemegasity z wykorzystaniem niestandardowych efektów 3D. W prasieakcja realizowana będzie w tytułach męskich (Auto Świat, 4x4, Men'sHeath, Top Gear, Playboy, LOGO) w postaci niestandardowych wkładekA3 do magazynów i advertoriali np. "Fakty o Levi's® 501®jeans".
Realizacja eventów koordynowana była z Wielkiej Brytanii przezagencję JCPR, natomiast internetowe profile polskich gwiazd, kinowąadaptację filmów udostępnionych w sieci i zakup mediów do całościkampanii przygotował Brandcomm.
Dołącz do dyskusji: 'Żyj bez zapięć' - Brodka i Bułecka reklamują Levi's 501 (wideo)