Żywiec z nową odsłoną kampanią „Trzymaj Pion” (wideo)
Rozpoczęła się tegoroczna edycja kampanii społecznej Grupy Żywiec pod hasłem „Trzymaj pion”. W jej ramach powstała seria podcastów i videopodcastów dedykowanych rodzicom szukającym informacji o tym, jak wychowywać dzieci do odpowiedzialnych postaw i zapobiegać konsumpcji alkoholu przez nieletnich. Przygotowała ją agencja Hill+Knowlton Strategies.
Kampania „Trzymaj Pion” ma wspierać rodziców w zapobieganiu przedwczesnej inicjacji alkoholowej nastolatków, a także wychowywaniu dzieci do odpowiedzialnych postaw związanych z alkoholem w dorosłym życiu. W minionych latach przy wsparciu ekspertów z różnych dziedzin, między innymi specjalistów z zakresu psychologii, socjologii, terapeutów uzależnień, pedagogów i wychowawców na co dzień pracujących z młodzieżą, powstał m.in. przewodnik dla rodziców „Jak rozmawiać z dzieckiem o alkoholu.”
W tej odsłonie postawiono przede wszystkim na tworzenie własnego contentu, w tym podcastów i video-podcastów przygotowanych w formatach do publikacji na Instagramie (także IGTV), Facebooku oraz w serwsie YouTube.
W tegoroczną odsłonę kampanii „Trzymaj Pion” zaangażowała się blogerka parentingowa Natalia „Nishka” Tur oraz ekspert, psycholog dr Aleksandra Piotrowska, która odpowiadała za merytoryczną część kampanii.
Podcasty i videopodcasty produkowano in-house przez agencję H+K Strategies.
Za realizację kampanii po stronie Grupy Żywiec odpowiada jej dział dział spraw korporacyjnych: Agnieszka Zakrzewska i Kamil Mirowski pod kierownictwem Magdaleny Brzezińskiej.
Za współpracę z Grupą Żywiec po stronie H+K, strategię kampanii i jej realizację odpowiadają Krzysztof Bukowski i Anna Grońska z zespołu corporate practice, oraz Paweł Bukowski i Arkadiusz Gadaliński z zespołu digital & influencer marketing.
Podcast Trzymaj Pion dostępny jest w Apple Podcasts, Spotify i Google Podcasts.
Dołącz do dyskusji: Żywiec z nową odsłoną kampanią „Trzymaj Pion” (wideo)