Żywiec Zdrój przypomina o swojej „jakości z natury”
Z początkiem czerwca wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój pod hasłem „Jakość z natury". Jej celem jest zwrócenie uwagi na naturalne procesy powstawania wody źródlanej.
Kampania „Jakość z natury” pokazuje naturalne procesy, dzięki którym powstaje woda źródlana. Za jakość i smak wody niegazowanej Żywiec Zdrój odpowiada przyroda Beskidu Żywieckiego.
Nowa kampania marki „Jakość z natury” będzie wspierana przez 30 i 15-sekundowe spoty emitowane w stacjach telewizyjnych i internecie oraz 15-sekundowe spoty w formie reklam przed filmami familijnymi w kinach.
Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – Televisor, Badi Badi (przygotowanie spotu), agencja kreatywna – VMLY&R (idea kreatywna), agencja Labcon (współpraca z content creatorami), EssenceMediacom oraz Tailor Made (kontakt z mediami).
Dołącz do dyskusji: Żywiec Zdrój przypomina o swojej „jakości z natury”