Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-11-25

A A A POLEĆ DRUKUJ

Adrino powiększa zespół – rozszerza obszar technologii i wzmacnia dział sprzedaży

Zespół mobilnej sieci reklamy adrino powiększył się o kolejnych „zdobywców” branży mobilnej. Stanowisko Head of Business and Development objął Michał Giera, dział sprzedaży zasiliła natomiast Basia Łuczak jako Account Manager. Nowe stanowiska są efektem sukcesywnego rozwoju firmy jak i branży reklamy na smartfony i tablety.

W związku z sukcesywnymi obserwacjami rynku oraz w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów w listopadzie do zespołu adrino dołączył Michał Giera, obejmując stanowisko Head of Business and Development. Michał będzie odpowiedzialny za rozwój technologiczny, nowych obszarów biznesowych firmy oraz poszerzenie oferty mobilnej sieci reklamy o nowatorskie formaty reklamowe.

Do branży mobilnej wnosi swoje doświadczenie zdobyte na rynku internetowym,
z którym związany jest od 7 lat. Karierę zawodową rozpoczął w dziale sprzedaży reklamy Gazeta.pl.

Od listopada 2008 roku był częścią teamu Wirtualnej Polski, z którym współtworzył m.in. nowy brand WP, multimedialną sieć reklamową AdTotal, opartą o strategię trzech ekranów. Wraz z zespołem rozwijał ofertę reklamową sieci, obejmującą nowatorskie rozwiązania reklamowe dla web, mobile oraz digital signage.

Integralną część jego pracy zajmuje reklama mobile. Entuzjasta nowych technologii,
w których poszukuje potencjału marketingowego.  Prelegent wielu konferencji branżowych. Propagator wiedzy nt. mobile marketingu wśród studentów uczelni wyższych.

W październiku do zespołu sprzedaży adrino dołączyła również Basia Łuczak, zajmując stanowisko Account Managera. Do jej obowiązków należy współpraca z domami mediowymi oraz pozyskiwanie i wsparcie klientów bezpośrednich w realizacjach kampanii oraz projektów mobilnych.

Basia Łuczak wsparła adrino doświadczeniem zdobytym w branży reklamy internetowej. Od 2008 roku związana była z agencją kreatywną Goahead, gdzie zajmowała się współpracą z klientami bezpośrednimi i realizacją projektów kreatywnych. 

***

Adrino jest siecią reklamową specjalizującą się w kompleksowej obsłudze kampanii reklamowych na urządzeniach przenośnych. W ofercie sieci znajdują się przede wszystkim produkty i rozwiązania dla reklamodawców oraz unikalne produkty dla wydawców serwisów mobilnych i właścicieli aplikacji. Adrino jest członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS