Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-01-31

A A A POLEĆ DRUKUJ

Akademia Rozwoju Goodyear w nowej odsłonie

Nowatorska strona internetowa dla partnerów Goodyeara

Warszawa, 31 stycznia 2011 r. – Poszerzanie wiedzy to niezawodna recepta na sukces. Z takiego założenia wychodzi Grupa Goodyear Polska, której zależy na jak najwyższym poziomie usług świadczonych klientom przez jej partnerów. Dlatego też w styczniu br. Akademia Rozwoju Goodyear uruchomiła nową stronę internetową pod adresem www.arg.info.pl.

„Głównym celem, jaki postawiła przed sobą Akademia Rozwoju Goodyear tworząc nowy serwis internetowy, jest doskonalenie komunikacji z partnerami Grupy Goodyear Polska, a także efektywniejsze informowanie naszych klientów o bogatej, stale rozwijanej ofercie szkoleniowej. Jednocześnie dzięki nowej stronie internetowej każdy nasz partner otrzymał ułatwiony dostęp do szczegółowych informacji związanych z nowościami oraz wydarzeniami, które mają miejsce lub w których uczestniczy Akademia Rozwoju Goodyear” – powiedział  Dariusz Walisiak, Manager ds. szkoleń dla klientów w Grupie Goodyear Polska.

Nowa strona Akademii Rozwoju Goodyear odznacza się prostotą i wysoką funkcjonalnością. W przejrzystym panelu strony głównej zawarto zbiór najistotniejszych części serwisu – okna aktualności i informacji o najnowszych szkoleniach, panel logowania, wyszukiwarkę i kalendarz szkoleń oraz bezpośredni dostęp do sondy i newslettera.

Czytelne i uporządkowane tematycznie rozwijane menu to tylko jedna z wielu zalet serwisu. Na szczególną uwagę zasługuje przede wszystkim Centrum szkoleniowe. W dziale tym umieszczono zaawansowany system wyszukiwania, za pośrednictwem którego użytkownik w łatwy sposób znajdzie interesujące go szkolenie, łącznie z najważniejszymi informacjami dotyczącymi programu, osoby prowadzącej, czy zakwaterowania.


Dużym ułatwieniem - zarówno dla właścicieli firm partnerskich, jak i ich pracowników - jest rozbudowany Panel Użytkownika. Korzystający z niego uzyskują wgląd w historię dotąd odbytych szkoleń, jak również listę przyszłych, na które zostali zapisani. Tutaj także zamieszczane będą wszelkie materiały szkoleniowe z możliwością ich pobierania. Dodatkowo po zalogowaniu do serwisu zostaje uaktywniony dostęp do działu Trenerzy, który w sposób szczegółowy przybliży uczestnikom sylwetkę osoby prowadzącej dane szkolenie.

Elementem, na który warto zwrócić uwagę jest dział E-learning. Za pośrednictwem tego modułu ARG w przyszłości oferować będzie szkolenia dostępne za pomocą internetu. Mając na względzie wygodę użytkowników, serwis uwzględnia moduł obsługujący aplikację płatności24.pl, proponując tym samym możliwość łatwego i sprawnego regulowania należności za szkolenia płatne.

Każdy użytkownik może korzystać także z funkcji Newslettera. Dzięki temu zainteresowane osoby systematycznie powiadamiane będą o najważniejszych wydarzeniach związanych z Akademią, ilości wolnych miejsc na najbliższych szkolenia oraz o wszelkich nowościach, jakie pojawiły się w ofercie szkoleniowej. W trosce o jak najlepszą komunikację serwis www.arg.info.pl udostępnia również opcję SMS – dzięki niej każdy z uczestników, odpowiednio wcześnie, zostanie powiadomiony o zbliżającym się szkoleniu. Z kolei za pośrednictwem Forum, użytkownicy serwisu mają możliwość wymiany informacji, wiedzy i swoich doświadczeń.

Akademia Rozwoju Goodyear powstała w 2010 roku. Jej misją jest przekazywanie klientom współpracującym z Grupą Goodyear Polska wiedzy w zakresie prawa i finansów, zarządzania firmą, marketingu, szeroko rozumianej obsługi klienta oraz pomoc w dywersyfikacji usług świadczonych dla użytkowników pojazdów – tak kierowców, jak i flot transportowych.

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 57 zakładach w 23 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 69.000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS