Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-05-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Akcja promocyjna kawy Monte Santos w sieci handlowej Lidl

150x110

Nic tak nie pobudza do działania z rana, jak doskonała kawa. Monte Santos to trzy warianty – Blue Eclipse, dla osób ceniących delikatny smak kawy, Green Eclipse – dla koneserów zdecydowanego ożywienia, natomiast Yellow Eclipse to mieszanka bardziej wyrazistych w smaku ziaren Robusty i łagodnych Arabica. Już od 14 maja klienci sieci mogą wygrać specjalne vouchery, uprawniające do 20% zniżki na każdy z trzech rodzajów kawy Monte Santos, dostępnej teraz w nowych, jeszcze bardziej atrakcyjnych opakowaniach.

Każdy z miłośników kawy może obejrzeć swoją ulubioną wersję Monte Santos w technologii 3D oraz uzyskać informacje na temat jej walorów smakowych odwiedzając specjalną stronę www.montesantos-lidl.pl. Wejść na stronę można za pomocą kodu QR zamieszonego na publikowanych przez sieć Lidl materiałach reklamowych (np. gazetka sklepowa, reklama w prasie) lub klikając w banner umieszczony na stronie internetowej www.lidl.pl.

Będąc na stronie, można wziąć udział w grze Malowanie na kawie i wygrać voucher, dzięki któremu zakup ulubionej wersji kawy Monte Santos będzie aż 20% tańszy! Gra polega na klikaniu w migające punkty tak, by utworzyć finezyjny wzór na puszystej piance. To nie tylko świetna zabawa, ale także możliwość odebrania atrakcyjnej nagrody – voucher otrzyma każdy, kto ukończy choćby pierwszy z ośmiu etapów gry!

Voucher uprawnia do 20% zniżki na kawę marki Monte Santos i obniża cenę trzech wariantów kawy jednocześnie. W związku z tym, iż na jeden paragon można zrealizować aż 10 voucherów, oznacza to, że za jednym razem można zakupić nawet 30 opakowań kawy Monte Santos w obniżonej cenie! Warunkiem jest przekazanie odpowiedniej ilości voucherów kasjerowi podczas zapłaty za zakupy w jednym ze sklepów sieci handlowej Lidl.

Klienci sieci handlowej Lidl będa mogli korzystać z promocji w dniach 14 -27 maja 2012 r.

 

Informacje o firmie

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech
w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 420. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS