Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2023-05-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Brain Embassy realizuje kampanię budującą świadomość marki oraz wartości well-being i smart work



Marka Brain Embassy ruszyła z kampanią budującą świadomość na polskim rynku coworkingowym. Za strategię, koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Berry Kolektyw Kreatywny.


Brain Embassy to miejsce do pracy, które swoim designem oraz programem rozwojowym wpływa pozytywnie na komfort i dobre samopoczucie przedsiębiorców oraz pracowników firm. Klienci coworkingu mogą wybrać dla siebie powierzchnię wspólną, prywatne biuro lub przestrzeń na wyłączność dla dużego zespołu. Mają również możliwość skorzystać z różnorodnej strefy eventowej w celu organizacji spotkań i wydarzeń.

Przez ostatni rok razem z naszą agencją - Berry Kolektyw Kreatywny - przeprowadziliśmy szereg rozmów, organizowaliśmy burze mózgów i pytaliśmy klientów o ich odczucia względem Brain Embassy, aby dotrzeć do esencji działalności marki. W trakcie tego procesu doszliśmy do wniosku, że tworzymy coś znacznie więcej niż coworking. Brain Embassy to przede wszystkim sprzyjające środowisko pracy, na które składa się szereg elementów. W najnowszej kampanii przedstawiamy część z nich. W głównej mierze jednak skupiamy się na tym, jak ważne jest nasze samopoczucie podczas wykonywania codziennych obowiązków. Well-being oraz smart work to wartości mocno związane z naszą marką - wspomina Agata Włoszek Web & Digital Project Manager w Brain Embassy.

Razem jesteśmy mądrzejsi

Dla rozwoju i lepszego samopoczucia użytkowników marka zapewnia wachlarz warsztatów, szkoleń, zajęcia jogi, lekcje języka angielskiego i hiszpańskiego, oraz networking. Poprzez rozbudowany program rozwojowy oraz wsparcie zespołu Brain Embassy, firma buduje społeczność wspierających się wzajemnie przedsiębiorców. Bycie częścią grupy daje szansę na nawiązanie nowych kontaktów oraz współprac biznesowych.

Na kampanię składają się trzy spoty wideo poświęcone osobnym produktom.

W reklamach możemy zobaczyć Sylwię Lewandowską-Akhvlediani, psycholog biznesu, i przewodnika transformacji liderów, Tomka Kotrycha, legendę polskiej deskorolki
z firmy Quiksilver oraz Rafała Abramczyka, założyciela deweloperskiej marki hotelAG.

Biuro, które spełnia różnorodne potrzeby


Zależało nam, aby przedstawić  Brain Embassy oczami osób, które na co dzień korzystają z nowoczesnych rozwiązań biurowych. To rosnąca w siłę klasa kreatywna, która ma swoje specyficzne potrzeby i oczekiwania. Dlatego też w spotach oddaliśmy głos Brainerom, pokazując ich w codziennej pracy - na open space, w prywatnym biurze czy podczas organizacji eventu. Z elastyczną ofertą Brain Embassy osiąganie celów biznesowych staje się dużo łatwiejsze – dodaje Marcin Mystkowski, CEO Berry Kolektyw Kreatywny.

Spoty powstały w dwóch wersjach: 6- sekundowych i 60-sekundowych. Obok reklam w formie wideo świadomość marki budują również reklamy typu display. Łącznie od momentu wystartowania kampanii (grudzień 2022), spoty wideo na kanale YouTube obejrzało ponad 500 tysięcy użytkowników.

Spot z Tomkiem Kotrychem:
https://youtu.be/IziZnCuhAmY

Spot z Rafałem Abramczykiem:
https://youtu.be/ML9KPbulBIY

Spot z Sylwią Lewandowską:
https://youtu.be/2EBRG_phlcM





Więcej informacji o marce znajduje się na stronie globalnej Brain Embassy: https://brainembassy.com/

Brain Embassy





Słowa kluczowe:Brain Embassy

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS