Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-12-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Cieć ze ściany wspinaczkowej zawsze daje radę!

150x110
W ramach świątecznych działań promocyjnych sklep 8a.pl zdecydował się na przeprowadzenie wirusowej akcji e-marketingowej. Wirtualny doradca w materiale filmowym wskazuje klientom, które produkty najlepiej sprawdzą się na prezent.


Na potrzeby akcji stworzono serię filmów, na których profesjonalny, choć nieco nietypowy doradca wskazuje klientom, które produkty najlepiej nadadzą się na prezenty dla jego bliskich. Do roli tej zaangażowano niezwykle doświadczonego i kompetentnego... ciecia ze ściany wspinaczkowej, który „niejedno już w życiu widział i niejedno słyszał”.
Użytkownik korzystający z usług zabawnego doradcy musi odpowiedzieć tylko na pytania: jakiej płci jest obdarowywana osoba, w jakim jest wieku oraz jakie są jej zainteresowania. Na końcu określa swoje możliwości finansowe wybierając jedną z opcji: „jestem biednym studentem/ mogę trochę wydać, ale bez przesady/ więcej to ja wydaję na waciki”. Resztą zajmuje się bohater – przekłada swoje doświadczenie wspinaczkowe i wiedzę na listę perfekcyjnie dopasowanych prezentów, przy okazji dzieląc się z klientami niezwykle zabawnymi przemyśleniami.

Akcja prowadzona jest na stronie sklepu 8a.pl oraz w mediach społecznościowych. Na jej potrzeby wdrożono także specjalną podstronę www.8a.pl/doradca.

Przygotowaniem i przeprowadzeniem kampanii zajęła się firma Positive Power Sp. z o.o., która jest odpowiedzialna za stałą obsługę online sklepu oraz coroczne świąteczne działania 8a. Współpraca obejmowała kompleksowe działania – od prac kreatywnych po oprogramowanie i wdrożenie podstrony z modułem wirtualnego doradcy.

Positive Power Sp. z o.o. zajmuje się wdrażaniem zaawansowanych technologicznie rozwiązań sprzedażowych i wizerunkowych w sieci – platform e-commerce, systemów B2B, aplikacji mobilnych i stron internetowych. Dotychczas z usług firmy skorzystali, m.in., Onet SA, Soudal SA, Pleiderer SA, Intersport Polska SA, Libet SA, Mennica Polska SA, czy Uniwersytet Jagielloński.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS