Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-07-31

A A A POLEĆ DRUKUJ

Dobra Marka 2014 dla Provident Polska

Provident Polska po raz drugi z rzędu został uhonorowany tytułem „Dobra Marka” przyznawanego w oparciu o badania opinii. Konsumenci, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji programu, wskazali Providenta, jako firmę najbardziej godną zaufania w kategorii instytucje finansowe.  

Inicjatywa „Dobra Marka” jest prowadzona pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii PAN. Wyróżnienie jest przyznawane najbardziej rozwojowym i najlepiej rokującym firmom obecnym na polskim rynku. Provident został nagrodzony w kategorii: instytucje finansowe. Badanie, które stanowiło podstawę do przyznania wyróżnienia, zostało przeprowadzone na próbie składającej się z 1000 respondentów z całej Polski.

Bardzo cieszymy się z wyróżnienia i jesteśmy dumni, że marka Provident została uznana za najbardziej godną zaufania firmę wśród instytucji finansowych. Myślę, że jest to efektem wieloletniej pracy nad  budowaniem relacji z naszymi klientami, którzy doceniają oferowany poziom obsługi, wsparcie i elastyczne podejście. Tytuł „Dobra Marka” to także ukłon w stronę tysięcy Doradców Klienta i pracowników Providenta w Polsce, którzy swoją codzienną pracą, rozwiązywaniem problemów setek tysięcy Klientów, uczestnictwem w wolontariacie, czy wspieraniu projektów adresowanych do lokalnych społeczności niewątpliwie przyczyniają się do budowania pozycji marki na rynku - mówi Katarzyna Jóźwik, Dyrektor ds.Marketingu, Członkiem Zarządu Provident Polska S.A.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS