Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-10-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

EPISERVER PRZEJMUJE OPTIVO – DOSTAWCĘ NARZĘDZIA DO ZARZĄDZANIA KAMPANIAMI OMNICHANNEL

IRVINE, California i BERLIN, Niemcy, 4 października 2016 – Episerver, firma oferująca rozwiązanie łączące cyfrowy marketing, zarządzanie treścią, handel internetowy oraz analizy predykcyjne w ramach jednej platformy działającej w chmurze, ogłosiła dziś przejęcie Optivo, dostawcę usług wykorzystujących customer intelligence oraz umożliwiających zarządzanie kampaniami wielokanałowymi.

 

Wykorzystując możliwości zarządzania kampaniami omnichannel oferowanymi przez Optivo, klienci platformy Episerver mogą od teraz wchodzić z klientami w bardziej kontekstowe interakcje w różnych kanałach. Jednocześnie, użytkownicy będą mieli całkowitą pewność, że wiadomość zostanie wysłana do właściwej osoby, we właściwym czasie. Z dodatkiem Optivo, specjaliści do spraw marketingu cyfrowego i e-commerce korzystający z platformy Episerver, mogą od teraz zarządzać i optymalizować sposób, w jaki klienci reagują na ich kampanie w różnych kanałach, poprzez jednoczesne śledzenie i przewidywanie ich zachowania. W ten sposób, klienci Episerver mogą wpływać na ciągłe, bezpośrednie zaangażowane swoich odbiorców.

 

Przejęcie Optivo, które stało się prawdziwym wizjonerem w zakresie interakcji z klientem w czasie rzeczywistym w różnych kanałach, z historią niezawodnego e-mail marketingu, jest istotnym kolejnym etapem dla platformy Episerver Digital Experience Cloud mówi Mark Duffell, Dyrektor Generalny Episerver Optivo pomoże naszym klientom nie tylko zaplanować i wprowadzić w życie strategie marketingowe szybciej i efektywniej, lecz także przeniesie doświadczenie klienta na kolejny poziom i pomoże organizacjom przyciągać, angażować, konwertować oraz dbać o klientów w czasie rzeczywistym.

 

Niniejsze ogłoszenie nastąpiło tuż po przejęciu przez Episerver firmy Peerius, dostawcy usług koncentrujących się na wielokanałowej personalizacji w chmurze. Przejęcie to realizuje wizję Episervera autonomicznej personalizacji, umożliwiającej firmom przewidywanie zachowań i intencji klientów, by móc angażować ich na poziomie wielu kanałów poprzez personalizację.

 

Episerver oczekuje od Optivo wielowymiarowej segmentacji i wywoływania zdarzeń, które będą uzupełnieniem usług firmy Peerius działających w oparciu o sztuczną inteligencję i umożliwiających analizy predykcyjne oraz wspomaganie decyzji w czasie rzeczywistym. Jednocześnie, Optivo znacząco polepszy możliwości zarządzania kampanią omnichannel i e-mail marketingową w ramach funkcji, które oferuje Episerver. Dla uzupełnienia, narzędzia będące mocną stroną Episervera, czyli zarządzanie contentem, handlem, social i mobile marketingiem, połączą się z funkcjami Optivo, by zapewnić klientom kompletne, wielokanałowe doświadczenie.

 

Jesteśmy zachwyceni, że rozwiązania Optivo perfekcyjnie uzupełnią rozwiązania omnichannel i e-mail marketingu i staną się kluczowym elementem platformy Episerver Digital Experience Cloud podkreśla dr Rainer Brosch, Dyrektor Generalny OptivoChcemy utrzymać naszą podstawową siłę i skupić się na dostarczeniu dodatkowych korzyści dla naszych klientów, a jednocześnie móc działać bardziej globalnie w przyszłości. Wspólnie oczekujemy, że nasza obecność na rynku dynamicznie się zwiększy i osiągniemy dzięki szerokiemu globalnemu zasięgowi Episervera, szeroką bazę klientów oraz kompleksowy ekosystem partnerski dodaje

 

Przejęcie odpowiada na najważniejsze potrzeby marketerów. Według niedawnego badania przeprowadzonego przez Forrester, 52% marketerów wskazuje, że zrozumienie zachowań klientów w różnych kanałach i na różnych urządzeniach będzie stanowić największe wyzwanie w ich pracy w perspektywie najbliższych dwóch lat. Respondenci podkreślili również, że ważnym jest zwiększanie zaangażowania i lojalności oraz edukowanie klienta (38%), integracja kontaktu z klientem online i offline (38%) oraz przypisywanie odpowiednich działań marketingowych do konkretnych interakcji z klientem (40%).[1] 

 

Nowo nabyty podmiot będzie kontynuował dotychczasową działalność jako „Optivo – an Episerver Company”, przy jednoczesnym zapewnieniu infrastruktury dla kontynuowania ekspansji Episerver w regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). Dyrektorzy Optivo – dr Rainer Brosch i Thomas Diezmann pozostaną na swoich dotychczasowych stanowiskach.

 

Więcej informacji na temat firmy Episerver: www.episerver.com

 

O Episerver

Episerver łączy handel internetowy z cyfrowym marketingiem, by pomagać organizacjom w tworzeniu Digital Experience dla swoich klientów oraz osiąganiu wymiernych rezultatów biznesowych. Episerver łączy w sobie zarządzanie treścią, handel, marketing wielokanałowy oraz analizy predykcyjne w ramach jednej platformy, zapewniając tym samym pełną gamę rozwiązań firmom działającym w Internecie. Będąc w centrum ekosystemu Digital Experience, Episerver umożliwia cyfrowym liderom wprowadzanie w życie rozwiązań, które zapewnią wyjątkowe doświadczenia użytkownikom – gdziekolwiek są i na jakimkolwiek urządzeniu korzystają z usług. Założony w 1994 roku, Episerver posiada biura w Australii, Danii, Finlandii, Niemczech, Holandii, Norwegii, Polsce, Singapurze, RPA, Hiszpanii, Szwecji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii i USA. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę: www.episerver.com

 

O Optivo

Jako światowy lider w dziedzinie rozwiązań do zarządzania kampaniami omnichannel i e-mail marketingu, Optivo pomaga markom wchodzić w bezpośrednie interakcje z klientami w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach. Rozwiązania i usługi omnichannel Optivo umożliwiają sprzedawcom tworzenie, koordynację, realizację i mierzenie efektywności kampanii opartych na bogatym i ciągłym dialogu z klientami za pośrednictwem e-mail marketingu, smsów, powiadomień PUSH, sieci, mediów społecznościowych, faksu i  materiałów drukowanych. Dostarczając kontekstowe doświadczenie klientom w sposób ciągły, poprzez wielowymiarową segmentację, klienci Optivo zwiększają efektywność kampanii, konwersję i sprzedaż, budując fundament dla długoterminowej lojalności klientów. Posiadając zaufanie wiodących marek, Optivo współpracuje z takimi firmami, jak Accor, Air Berlin, Babbel Best Western, Bosch, Deutsche Bahn, Henkel, HolidayCheck, InnoGames, Jack Wolfskin, Olympus, PAYBACK, QVC, TUI, WWF czy Zooplus, zapewniając doskonałe rezultaty na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę: www.optivo.com

 

 



[1]The Forrester Wave™: Cross-Channel Campaign Management, Q2 2016, Forrester Research Inc., 31.05.2016





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS