Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-07-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

"Galeria Słowiańska" w Zgorzelcu poszerza swoją ofertę modową

Carrefour Polska intensywnie rozwija sieć posiadanych centrów handlowych, zarówno pod względem ich modernizacji, rozbudowy oraz częściowej lub całkowitej rekomercjalizacji.

Na początku sierpnia w centrum handlowym „Galeria Słowiańska” zostanie otwarty salon Mohito o powierzchni prawie 300 mkw.  Marka oferuje szeroką gamę odzieży skierowanej do młodych, dynamicznych kobiet ceniących sobie miejską elegancje. Obecnie Mohito posiada ponad 220 sklepów w Polsce i zagranicą.

Dodatkowo salon Reserved powiększył swoją powierzchnię i zajął ok. 880 mkw. Marka oferuje kilka niezależnych linii dedykowanych kobietom i mężczyznom, a także kolekcje dziecięce wzbogacone o akcesoria oraz obuwie.

„Poszerzenie oferty handlowej „Galerii Słowiańskiej” poprzez wprowadzenie kolejnej marki z Grupy LPP oraz powiększenie istniejącego już salonu Reserved, to kontynuacja przyjętej przez Carrefour Polska strategii komercjalizacyjnej. Zakłada ona dostarczenie sprecyzowanej oferty handlowej, spełniającej zarówno oczekiwania klientów, jak również pozycjonującej odpowiednio, posiadane przez Grupę centra handlowe” -mówi Ewa Karska Dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska.

Centra handlowe Carrefour Polska

Grupa Carrefour Polska posiada w swoim portfelu sieć centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki  Carrefour, która obecna jest  w Polsce od 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad  220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w  kilkunastu centrach handlowych  na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 40 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także liderem na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS