Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-05-31

A A A POLEĆ DRUKUJ

Havas Worldwide Group Poland z sześcioma nagrodami w konkursie KTR

150x110

Kampania “ RÓB TO, W CO WIERZYSZ - JOHNNIE WALKER” z pierwszym w historii festiwalu złotem w kategorii Brand PR

Havas Worldwide Group Poland wygrywa złoto, trzy srebra i dwa brązy w tegorocznej edycji konkursu kreatywnego KTR. Zwycięzcy zostali ogłoszeni podczas Gali 24 maja br.

Najwięcej nagród dla Havas Worldwide zdobyła kampania „RÓB TO, W CO WIERZYSZ - JOHNNIE WALKER” zrealizowana dla Diageo. W sumie 5 statuetek przyznano w kategoriach:

  • Digital&Mobile / Digital Branded Content (brąz)
  • PR&Event / Product/Brand PR (złoto)
  • Digital Craft / Muzyka (srebro)
  • Digital Craft / Digital Movie (brąz)
  • Digital Craft / Storytelling (srebro)

Drugim nagrodzony projekt – „SAMi. Spotkajmy się sami” dla Samsung Polska zdobył srebro w kategorii Media / Kreatywne użycie mobile.

KTR to najbardziej prestiżowy konkurs kreatywny branży reklamowej w Polsce. Prace nagradzane są w 12 kategoriach.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS