Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-05-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Havas Worldwide Warsaw drugą z najlepszych agencji kreatywnych w Polsce

150x110

Havas Worldwide Warsaw została uznana za drugą z najbardziej kreatywnych agencji w Polsce, zdobywając aż 9 nagród podczas tegorocznego konkursu KTR. W trakcie uroczystej gali, która odbyła się w Teatrze Polskim, agencja odebrała dwie złote, dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. W trakcie gali wyłoniono także zwycięzców konkursu Young Creatives – w kategorii PR zwyciężył team Maciej Sobieski i Piotr Młynek z Havas Worldwide.

Dwie złote statuetki przypadły Havas Worldwide Warsaw w kategoriach: Media/Kreatywne Wykorzystanie Audio oraz Media Interaktywne/Kreatywność w Technologii za kampanię prowadzoną dla platformy nc+ − El Clásico z alternatywnym komentarzem. Ta sama kampania została również nagrodzona srebrami w dwóch kolejnych kategoriach: Media/Kreatywne Wykorzystanie Branded Content oraz Media Interaktywne/Digital Branded Content, oraz dwukrotnie brązem w kategoriach: Active Advertising/Branded Entertainment oraz Kampania.

Pozostałe brązowe statuetki dla agencji w tegorocznym konkursie zdobyły kampanie: Metki dla sklepu Ripcurl Pro Store w kategorii Media/Kreatywne Wykorzystanie Mediów Drukowanych, Kurka Wolna (Polskie Fermy) w kategorii Kampania oraz NBA Slum Dunk History (nc+) w kategorii Media Interaktywne/Interactive Craft/Ilustracja i Graphic Design.

W tegorocznej edycji konkursu KTR zgłoszono łącznie 756 projektów w 11 kategoriach. W tym roku po raz pierwszy statuetki zostały zaprojektowane na wzór specjalnych mieczy.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS