Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-11-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

IKEA rusza z nową kampanią poświęconą dużemu pokojowi

150x110
Warszawa, 19 listopada 2012 r. - Szwedzki producent i sprzedawca mebli zachęca do zmian i zadbania o przysłowiowy „duży pokój”, dzięki czemu zarówno domownicy, jak i goście będą z chęcią spędzać w nim czas. Stanie się to łatwiejsze dzięki meblom, artykułom dekoracyjnym, oświetleniu czy dodatkom tekstylnym IKEA. Kampania oparta jest na pomyśle przedstawiającym historię pani domu, która jest dumna z tego, że dzięki IKEA tak pięknie urządziła swój duży pokój, że aż chce się do niego wracać.

„Zdecydowaliśmy się zaprezentować produkty w popularnym, nowoczesnym stylu i w ciemniejszych odcieniach, które są bliższe gustom Polaków niż jasne i kolorowe meble często kojarzone z IKEA. W tegorocznym katalogu położyliśmy duży nacisk na tekstylia, by pokazać, jak niewielkim kosztem można zmienić wnętrze domu. Warto pamiętać, że efekt odświeżenia i większej przytulności pokoju można osiągnąć, wymieniając np. pokrycie sofy czy dywan albo dodając poduszki” – powiedział Bartłomiej Dyliński, kierownik ds. komunikacji zewnętrznej w IKEA.

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja JWT Warsaw, spot wyreżyserował Drew Lightfoot, muzykę skomponował Adam „Burza” Burzyński, zaś za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Tango Production. Media zaplanował i kupił MEC. Spot będzie emitowany w stacjach TVP, TVN i Polsat oraz w stacjach tematycznych. Kampania będzie również widoczna w sieci, zarówno poprzez emisje video, jak i działania displayowe (wyświetlanie banerów na wybranych stronach internetowych). Za kreację w Internecie odpowiada agencja K2.

Pomysł: Historia o pani domu

Produkcja:
Reżyser – Drew Lightfoot
Operator – Wojtek Zieliński
Kompozytor – Adam „Burza” Burzyński
Dom produkcyjny – Tango Production

Agencja:
Dyrektor kreatywny – Mariusz Pitura
Zespół kreatywny – Agata Węglarska (dyrektor artystyczna) i Łukasz Pyrka (copywriter)
Zespół ds. obsługi klienta – Gaweł Podwysocki i Klaudyna Saczuk
________________________________________

Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

IKEA jest liderem, innowatorem oraz doradcą w zakresie wyposażenia wnętrz, którego celem jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. IKEA jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. IKEA w Polsce posiada obecnie osiem sklepów, które w roku finansowym 2012 odwiedziło ponad 19 milionów osób. Ponadto, poprzez Inter IKEA Centre Polska, firma zbudowała i zarządza siedmioma parkami oraz centrami handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego zlokalizowane jest Regionalne Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Biuro Zakupów współpracuje z producentami mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w regionie Europy Centralnej, dostarczając meble i artykuły wyposażenia wnętrz do sieci IKEA na całym świecie.

Dodatkowych informacji udziela:
Karolina Horoszczak
PR Manager, rzecznik prasowy – grupa IKEA w Polsce
Tel.: +48 22 720 46 46
E-mail: karolina.horoszczak@ikea.com




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS