Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-06-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

Influencer marketing – nowy moduł WhitePress

Dobra wiadomość dla blogerów, vlogerów jak też innych twórców i influencerów w social media. Od czerwca platforma WhitePress startuje z modułem „infulencer marketing”. Nowa funkcja platformy otwiera przed blogerami i vlogerami nowy sposób zarabiania, w oparciu o jasne
i uczciwe warunki współpracy.

Celem powstania modułu jest uproszczenie komunikacji między markami i blogerami. Zgromadzenie w jednym miejscu blogów, vlogów i popularnych kont w mediach społecznościowych o różnej tematyce zaoszczędzi czas i ułatwi przeprowadzanie efektywnych kampanii przez agencje marketingowe. Influencerzy, którzy będą zainteresowani podjęciem współpracy z WhitePress mogą się rejestrować od 6 czerwca 2016 roku (adres do rejestracji: www.whitepress.pl/influencer). Moduł będzie w pełni gotowy  do pracy we wrześniu 2016 roku. Wtedy zostanie udostępniony agencjom reklamowym.

Nowe możliwości dla influencerów

Nowy moduł to dla blogerów szansa trafienia z ofertą do znanych marek i agencji, które systematycznie współpracują z WhitePress. Zaletami projektu jest prosta rejestracja, możliwość współpracy na własnych warunkach i gwarancja natychmiastowych wypłat. Moduł rozwiąże problem nieprecyzyjnych briefów i wydłużonych płatności. Blogerzy otrzymają też solidne wsparcie technologiczne w analizie i raportowaniu kampanii.

WhitePress planuje też działania edukacyjne z zakresu promocji w social media, kwestii księgowych i prawnych oraz aspektów technicznych. Influencerzy otrzymają także dostęp do szczegółów przeprowadzonych kampanii (case studies) i otrzymają sporą dawkę inspiracji.

W odpowiedzi na potrzeby marek

„Klienci oczekują publikacji gwarantującej zasięg i zaangażowanie czytelników. Dzięki zaufaniu do blogerów i vlogerów te kanały są coraz częściej wybierane przez marki. Nowy moduł powstaje w odpowiedzi na trendy i zapytania naszych klientów” – mówi Patrycja Górecka, Project Manager z WhitePress.

Do tej pory WhitePress umożliwiał agencjom i klientom bezpośrednim publikację artykułów w portalach branżowych. Oddzielna baza blogów, vlogów i kont w social media umożliwi klientom poszerzenie swoich działań o ten nowy, bardzo ważny w dobie ePR obszar. Będzie to największa, aktualna i szczegółowo opisana lista wpływowych kanałów w polskim Internecie. Klienci otrzymają dostęp do informacji o zasięgu oraz skuteczności poprzednich kampanii influencera. Każda kampania będzie analizowana, a efekty zawsze będą poparte raportami. Dzięki automatyzacji komunikacji wszystkie ustalenia pozostaną na zawsze w archiwum konta reklamodawcy, co ułatwi planowanie przyszłych działań.

Krok w stronę influencer marketingu

Współpraca z blogerami była do niedawna domeną dużych marek, dysponujących potężnymi budżetami promocyjnymi. WhitePress chce spopularyzować tę formę promocji docierając także do mniejszych podmiotów. Firma będzie też wspierać edukacyjnie mniej popularnych blogerów i umożliwi im zaistnienie wśród reklamodawców.

„Chcemy wprowadzić wysokie standardy, dlatego będziemy skupiać się na mierzeniu i komunikowaniu efektów z kampanii przeprowadzonych w blogosferze. Planujemy wykorzystać potencjał działań i przekonać branżę do inwestowania coraz większych budżetów na influencer marketing” – dodaje dr Paweł Strykowski, CEO WhitePress.

Whitepress prognozuje, że pierwsze kampanie w ramach nowego modułu ruszą na przełomie września i października tego  roku.

Źródło: Whitepress.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS