Część konferencji dla mediów branżowych zaczęła się o godzinie 13.00, zaś dla mediów lifestylowych o godzinie 15.30. Obie grupy dziennikarzy przywitał w krótkim wystąpieniu Radosław Wyszyński, Dyrektor Generalny TP Vision Poland. Philips zagwarantował domową atmosferę, więc zaopatrzeni w kawę i herbatę dziennikarze rozsiedli się na kanapach, by wysłuchać prezentacji. Po krótkim wprowadzeniu zaproszeni goście wraz
z konferansjerem udali się na wycieczkę, by odkrywać przygotowane przez Philips niespodzianki – wspominane scenki. Pierwszą z nich była napotkana grupa kibiców oglądających mecz, kilkakrotnie podziwiających strzelone bramki dzięki funkcji przewijania - timeshifting. Kolejną atrakcją na trasie wycieczki była sypialnia - spowita w romantycznym półmroku. Jak się okazało, w sypialni wypoczywała para kochanków oglądających w łóżku film. Atmosferę świetnie podkreślał trójstrefowy system Ambilight. Konferansjer poprowadził następnie gości na mecz tenisa rozgrywany na konsoli najnowszej generacji sterowanej gestami. Sportsmenki wyposażone w specjalne okulary demonstrowały funkcję Full-Screen Gaming. Dzięki niej, każda z nich mogła obserwować widok swojego gracza na całym ekranie telewizora zamiast konwencjonalnie śledzić rozgrywkę na podzielonym ekranie. Zwieńczeniem wycieczki była wizyta na wieczorze panieńskim – uczestniczki wspominały wspólnie spędzone wakacje, oglądając przy tym zdjęcia, które, za pomocą funkcji MiraCast, przesyłały do telewizora ze smartfona opartego na systemie Android.
Po pokazie odpowiednich funkcji zebrani goście mogli wymienić się wrażeniami i porozmawiać z prowadzącymi, kosztując rozmaitych przekąsek. Interaktywna konferencja „Telewizyjne Show – Dom Wielofunkcyjny” spotkała się z dużym entuzjazmem.
Organizacją konferencji zajęła się Agencja Reklamowa Aveex.